سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

قهرمانی در خاک آمریکا چیز دیگری است

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 350395
ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران، قهرمانی در خاک آمریکا را یک پیروزی متفاوت می‌داند.
به گزارش جهان، کمیل قاسمی پس از قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کشتی گرفتن با آمریکا در کشورش سخت است اما حمایت ایرانی‌ها از تیم ملی به شکلی بود که احساس می‌کردیم در ایران داریم با آمریکا مبارزه می‌کنیم.

قاسمی در مورد کشتی‌هایش گفت: من سه کشتی گرفتم که هر سه مسابقه‌ام را بردم. در مجموع جام جهانی سطح بالایی داشت و رقبای خوبی به لس‌آنجلس آمده بودند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این برای اولین بار یا دومین بار بود که توانستیم در آمریکا قهرمان جام جهانی شویم. ما بهترین تیم دنیا هستیم چون بیشتر از همه هم زحمت و سختی می‌کشیم. جواب این تلاش‌هایمان را هم در جام جهانی گرفتیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

قاسمی در پایان گفت: از رسول خادم، همه‌ی مربیان تیم ملی، دکتر امیر ساسان و دکتر آزادبخت، از آقای گرجی ماساژور و فیزیوتراپ تیم و همچنین مربی خودم آقای حسین نقیبی تشکر می‌کنم که برای ما این همه زحمت می‌کشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *