جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آقاي وزير! سپاهان و مس دولتي نيستند؟

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 349923
با بررسي مصاحبه‌ها و افکار آقاي وزير ورزش و جوانان کشورمان متوجه مي‌شويم.
به گزارش جهان به نقل از نود، گودرزي: دولت به فوتباليست‌ها پول ميلياردي نمي‌دهد. با بررسي مصاحبه‌ها و افکار آقاي وزير ورزش و جوانان کشورمان متوجه مي‌شويم. او به ورزش فوتبال مخصوصا ريخت و پاش‌هاي اين رشته ورزش علاقه‌اي ندارد و اگر بتواند تلاش مي‌کند مشکلات و ناهنجاري‌هاي فوتبال را به حداقل برساند. محمد گودرزي در حاشيه مراسم تجليل از مدال‌آوران المپيک ۲۰۱۲ لندن درباره برخي مسائل با خبرنگاران گفت و گو کرد و به سئوالهاي آنان پاسخ داد که در نوع خود تامل برانگيز بود ضمن اينکه دکتر نوبخت سخنگوي دولت نيز در اين مراسم حضور داشت.

گودرزي ابتدا از اراده وزارت ورزش در جهت کمک به ورزش و قهرمانان ورزش سخن گفت و ادامه داد: اولويت‌هاي کشور در زمينه‌هاي ديگري است اما ورزش نيز قطعا يکي از اولويت‌هاي دولت است که ما بايد براي موفقيت تيم‌ملي در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل هم برنامه‌ريزي کنيم.

جمله تکراري وزير

گودرزي ديروز هم به خبرنگاران گفت، اين که عده‌اي مي‌گويند من به فوتبال اهميتي نمي‌دهم را قبول ندارم و کاملا نادرست است. من اعتقاد دارم بايد پول بين ورزشکاران به خصوص قهرمانان در المپيک و رقابت‌هاي جهاني بايد کاملا به صورت عادلانه توزيع شود و ...

وزير ورزش در ادامه اعتراف کرد که فوتبال ورزش اول دنياست و مردم دنيا علاقه بيشتري به اين ورزش دارند. با اين حال نبايد اينگونه باشد که ورزشکاران ديگر احساس ظلم کنند ما به عنوان نماينده دولت وظيفه داريم اعتدال را برقرار کنيم و قرار نيست ما پولهاي ميلياردي بدهيم و با آن هم موافق نيستيم اما آيا اکنون بازيکنان تيم‌هاي سپاهان، مس کرمان و ... پول‌هاي ميلياردي نمي‌گيرند و آيا اين تيم‌ها دولتي نيستند؟!



متولي سرخابي‌ها کيست؟

جالب‌ترين واکنش وزير درباره سئوالي پيرامون شرايط واگذاري استقلال و پرسپوليس است که گودرزي پاسخ جالبي به خبرنگاران داد و گفت: چرا همه از پرسپوليس و استقلال مي‌پرسند و چرا کسي از تراکتورسازي و صنعت‌نفت و داماش گيلان سئوال نمي‌کند؟! خود وزير هم بهتر از هر کس ديگري مي‌داند اکنون وزارت ورزش متولي دو باشگاه بزرگ پايتخت است. زماني سازمان تربيت بدني متولد اين دو باشگاه بود که اکنون وزارت تازه تاسيس ورزش و جوانان آن را به ارث برده است. آيا هواداران ميليوني اين تيم حق ندارند از تکليف تيم‌هاي محبوب‌شان باخبرشوند؟! بي‌شک تيم‌هايي چون تراکتور و... مديرعامل دارند و سايه وزارت ورزش همچون سرخابي‌ها روي آنها سنگيني نمي‌کند. پس وزير بهتر است به سئوال‌ها و ابهامات پيرامون اين دو باشگاه پاسخ شفافي بدهد نه اين که سئوال خبرنگاران را با سئوال جواب بدهد. جناب وزير وضعيت حساس باشگاه پرسپوليس و استقلال را بهتر از هر کس ديگري مي‌داند و کاهش تماشاگران و خالي شدن سکوهاي ورزشگاه‌ها را نيز نظاره‌گر بوده است و از حرص و جوش‌هايي که يک هوادار هم مي‌خورد باخبر است. بنابراين انتظار مي‌رود او مقابل سئوال‌هاي مطرح شده جوابي قانع کننده داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *