يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

رکوردی جدید در پرداخت خسارت شخص‌ثالث

خسارت 525 میلیون تومانی برای جوان کرمانی
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 349789
مدیرکل بیمه ایران نمایندگی استان کرمان از پرداخت بالاترین میزان خسارت رانندگی به میزان ۵۲۸میلیون تومان به یک جوان کرمانی خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صبح امروز با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، چک 520 میلیون تومانی بیمه ایران در وجه مصدوم حادثه رانندگی که دچار ضایعه نخاعی شده، تحویل داده شده است.
 
حسن عماد آبادی در این آئین اظهار کرد: خسارتی به مبلغ 5 میلیارد و281 میلیون و357 هزار و 800 ریال به جوان 20ساله‌ای که در حادثه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده بود، پرداخت شد.
 
وی با اشاره به اینکه این حادثه در 17 اسفندماه سال گذشته رخ داده است، گفت: در این حادثه یک جوان 20 ساله کرمانی در حین رانندگی با سرعت بالا دچار سانحه و واژگونی خودرو شده است.
 
مدیرکل بیمه ایران استان کرمان افزود: راننده این خودرو در اثر این سانحه دچار ضایعه نخاعی و معلولیت از ناحیه کمر شده است.
 
عمادآبادی اظهار کرد: بیمه ایران چک 528میلیون تومانی را که معادل دیه پنج مرد کامل است را از بیمه شخص ثالث این خودرو به این مصدوم حادثه دیده پرداخت کرد.
 
مدیرکل بیمه ایران استان کرمان با بیان اینکه این رقم بالاترین میزان خسارتی است که توسط بیمه ایران تاکنون پرداخت شده، خاطرنشان کرد: رقم قبلی آن 504میلیون تومان بود که مدتی قبل به یک حادثه دیده در بردسیر کرمان پرداخت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *