سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

اولادی:صحبتی با فتح‌الله‌زاده نداشتم

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 349584
مهاجم استقلال گفت: از مردم گرفته تا من که روز گذشته مقابل الریان بازی نکردم، از شکست ناراحت هستند اما ظاهرا برخی‌ها دنبال حاشیه‌ سازی برای من هستند و شیطنت می‌کنند.
به گزارش جهان، مهرداد اولادی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه گفته شده او در جلسه روز گذشته با علی فتح‌الله‌زاده در قطر انتخاب استقلال را بزرگترین اشتباه فوتبالی‌اش دانسته، اظهار داشت: روز گذشته اصلا وقتی برای جلسه گذاشتن با فتح‌الله‌زاده نبود که بخواهم با او صحبت کنم و این موضوع صحت ندارد.

وی تصریح کرد: خیلی خنده‌دار است که می‌گویند با فتح‌الله‌زاده جلسه گذاشتم و در بین بازیکنان گفته‌ام انتخاب استقلال بزرگترین اشتباه فوتبالی من بوده است. تیم گذشته شکست خورده و همه بابت این باخت ناراحت هستند و چطور ممکن است در چنین شرایطی درباره فصل آینده با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم؟

مهاجم استقلال افزود: از مردم گرفته تا من که روز گذشته مقابل الریان بازی نکردم، از شکست ناراحت هستند اما ظاهرا برخی‌ها دنبال حاشیه‌ سازی برای من هستند و شیطنت می‌کنند. می‌توانید از فتح‌الله‌زاده هم سوال کنید که آیا با او جلسه‌ای داشته‌ام یا نه.

اولادی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل الریان قطر گفت: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم اما در بازی با الجزیره این دو شکست را جبران می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *