دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۷
۵

حمایت فرزند هاشمی از احزاب منحله

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 349561
فرزند آقای هاشمی رفسنجانی دو حزب تندرو را که به دلیل فعالیت گسترده در فتنه 88 منحل شده اند، کاملا قانونی دانسته و و از تلاش برای آغاز فعالیت آنان خبر داده است.
حمایت فرزند هاشمی از احزاب منحله
به گزارش جهان، فارس افزود: برگزاری نشست‌های محفلی سازمان منحله مجاهدین در منازل اعضا تداوم دارد و افرادی همچون آرمین، یوسفی، باقری، آغاجری،  ظریفیان و صالحی پای ثابت این دیدارها هستند.

در همین حال،‌ یکی از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی در نشستی که در فیروزکوه برگزار شده بود اظهار داشته است : احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب کاملا قانونی هستند و باید فعالیت کنند و قرار است که برای آغاز فعالیت به قوه قضائیه شکایت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه پدرش همه حرف‌هایش را در نماز جمعه 88 زده است و حرف‌هایش مشخص است گفته است دولت اگر سراغ اصلاح طلبان نیاید و از آن‌ها کمک نگیرد، شکست  می‌خورد. 

از سوی دیگر، بنیاد باران اخیرا رویه فعال‌تری را به خود گرفته است و با حضور جواد امام کمیته ای برای پیگیری مطالبت خاتمی تشکیل داده است.

خاتمی نیز اخیرا در جلسه‌ای با دوتن از نمایندگان مجلس گفته است: انتخابات آینده بسیار مهم است و به هیچ وجه نباید تحریم شود بنابراین  شعار تغییر نظام نمی‌دهیم اما شعار باید اصلاحات درون نظام باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد علی جهانبین
شما بیخود می کنید که اگر چنین بگوئید مگر ملت ایران مرده اند که بگذارند خون شهیدانمان پایمال شود
حسین
چشم وزارت اطلاعات روشن
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمي ، سلام بر هاشمي= دولت تدبير واميد
Iran, Islamic Republic of
په نه په انتظار داشتی از ائمه اطهار و علمای اعلام و بزرگان دین حمایت کنند
میناب
Iran, Islamic Republic of
به سلامتی سورس و عمو ملک عبدالله بزن دست قشنگه رو