يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱

لاریجانی: کار اشتون زشت و دزدانه بود

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 349524
رئیس مجلس در واکنش به دیدار کاترین اشتون و برخی محکومین فتنه گفت: کار نماینده اتحادیه اروپا بسیار زشت و دزدانه بوده و وزارت اطلاعات باید توجه کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی تذکر مهدی کوچک‌زاده در ارتباط با دیدار کاترین اشتو با برخی محکومین فتنه در جریان سفر به تهران گفت:‌ کاری که نماینده اروپا کرد کار بسیار زشتی بود چرا که اگر می‌خواستند ملاقاتی داشته باشند طبق پروتکل باید از قبل اطلاع می‌دادند.

وی افزود: اینکه دزدانه بروند و ملاقات کنند، دون شأن خود اروپایی‌ها است و باید توجه کنند که با این کار چه خدشه‌ای به آن وارد می‌شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: اما این موضوع را با کاپیتولاسیون مقایسه نکنید، در کاپیتولاسیون یعنی ما حقوق رسیدگی قضایی را واگذار می‌کنیم بنابراین با این دیدار تفاوت دارد.

لاریجانی تاکید کرد:‌هیچ کشوری در دنیا مثل ایران مستقل نیست، بی‌جهت با مقایسه ذهن‌ها را تخریب نکنید.

نماینده مردم قم در پایان خاطرنشان کرد: دیدار اشتون با محکومین فتنه کاری بسیار غلط و دزدانه بود و حتما وزارت اطلاعات باید توجه داشته باشد.

‌گفتنی است، مهدی کوچک‌زاده عضو فراکسیون اصولگرایان طی تذکری آئین‌نامه‌ای در ارتباط با دیدار اشتون با برخی محکومین فتنه این موضوع را بدتر از کاپیتولاسیون عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *