سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تقدير رهبر حزب کارگر ترکيه از ايران

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 349476
"دوغو پرينچکˈ " رهبر حزب ˈکارگر ترکيهˈ از ايستادگي جمهوري اسلامي ايران در مقابل زيادي خواهي و سياستهاي تجاوزکارانه و توسعه طلبانه غرب از جمله امريکا تقدير کرد .
به گزارش جهان به نقل از آريا، رهبر حزب ˈکارگر ترکيه گفت، جمهوري اسلامي ايران همچنان قدرتمندانه به مبارزه خود عليه استکبار جهاني ادامه مي دهد.

پرينچک دوشنبه شب در پي تصويب قانون لغو دادگاه هاي ويژه و آزادي محکوماني که بيش از پنج سال در انتظار صدور حکم بودند، از زندان آزاد شد.
"دوغو پرينچکˈ " امروز سه شنبه در سخناني به تحولات سوريه و عراق اشاره کرد و گفت سياست هاي امپرياليست جهاني در کشورهاي سوريه و عراق با شکست روبه رو شده است .

وي در پي آزاد شدن از زندان افزود که ريشه ˈطريقت ها و جماعت هاˈ را در ترکيه خواهيم خشکاند و پرچم ترکيه را بار ديگر بر افراشته خواهيم کرد.
رهبر حزب کارگر ترکيه افزود در پي پايان دادن به دوران اقتدار دولت اردوغان ، ˈعبدالله گلˈ رييس جمهوري ترکيه و ˈجماعت نورˈ به رهبري ˈ فتح الله گولن ˈ هستيم .

پرينچک تاکيدکرد براي تجزيه ترکيه و فرو ريختن جمهوريت و روي کار آوردن شيوخ، دراويش، جماعت ها و طريقت ها، ما را زنداني کردند، ولي با آزادي از زندان طريقت ها و جماعات را ريشه کن خواهيم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *