دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

توضيحات فتح‌اله‌زاده در مورد پرداختي‌ها

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 349472
علي فتح‌اله‌زاده که همراه استقلال به قطر سفر کرده تا ديداراين تيم مقابل الريان را از نزديک تماشا کند، صبح ديروز جلسه‌اي با استقلالي‌ها داشت و توضيحاتي در مورد چگونگي پرداخت پول به آنها ارائه کرد.
به گزارش جهان به نقل از نود، علي فتح‌اله‌زاده که همراه استقلال به قطر سفر کرده تا ديداراين تيم مقابل الريان را از نزديک تماشا کند، صبح ديروز جلسه‌اي با استقلالي‌ها داشت و توضيحاتي در مورد چگونگي پرداخت پول به آنها ارائه کرد. طي روزهاي گذشته شايعات بسياري در مورد تبعيض مديرعامل استقلال در پرداخت پول به گوش مي‌رسيد و کار به جايي رسيد که برخي بازيکنان به اين شرايط معترض شدند. اما فتح‌اله‌زاده که نمي‌خواست به هيچ عنوان اين مسائل در تيم به وجود بيايد طي نشستي با استقلالي ها توضيحات لازم را به آنها گوشزد کرد.

فتح‌اله‌زاده به اين موضوع اشاره داشت که در اين فصل هر پولي که به باشگاه رسيده است را ميان بازيکنان تقسيم کرده و خودش هم خوب مي‌داند که به برخي بازيکنان بيشتر و به برخي ديگر کمتر پول داده است ولي تصور مي‌کرد آنهايي که کمتر پول مي‌گيرند تحمل بيشتري دارند و با توجه به تجربه‌اي که بدست آورده‌اند شرايط تيم را درک مي‌کنند ولي مثل اينکه تصوراتش غلط بوده است و خيلي زود سعي مي‌کند به معترضين هم پول بدهد. کاملا مشخص بود که روي صحبت‌هاي فتح‌اله‌زاده با اکبرپور است ولي مديرعامل استقلال ترجيح داد به طور مستقيم نامي از او نبرد تا جو تيم متشنج نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *