چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

اشتباه عجيب رحمتي و عصبانيت قلعه‌نويي

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 349462
اشتباه رحمتي در صحنه گل الريان ناراحتي و عصبانيت سرمربي استقلال را در پي داشت.
به گزارش جهان به نقل از نود، اعضاي تيم فوتبال استقلال که براي ديدار با الريان قطر به دوحه سفر کرده‌اند، ساعت ۱۷ از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه احمد بن علي حرکت کردند.

* آخرين جلسه فني کادر فني استقلال با بازيکنان ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد و امير قلعه‌نويي، آخرين توصيه‌ها را به بازيکنانش گوشزد کرد.

* امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال که در سال ۱۹۸۶ پيراهن السد قطر را پوشيده بود، پيش از ظهر امروز به باشگاه السد رفت و مورد استقبال مسئولان اين باشگاه قرار گرفت. در اين ملاقات، مسئولان تيم السد به رسم يادبود هديه‌اي را به سرمربي استقلال اهدا کردند.

* حدود ۳۰۰ نفر از تماشاگران ايراني براي تشويق نماينده ايران به ورزشگاه رفته‌اند. بليت‌هاي عادي اين ديدار به قيمت ۸ هزار و بليت VIP حدود ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان به فروش مي‌رسد.

* علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل و حسن زماني عضو هيئت مديره استقلال جداگانه و با خودرو به ورزشگاه رفتند.

* در حالي که بازي در دقايق ابتدايي در پيش بود، مهدي رحمتي توپ ارسالي بازيکنان الريان را نتوانست جمع کند که اين اشتباه عجيب او باعث شد اوچه بازيکن الريان به راحتي دروازه نماينده کشورمان را باز کند. پس از اين گل چهره امير قلعه‌نويي درهم رفت و به شدت عصبي شد.

* بورا ميلونوتويچ تماشاگر ويژه اين ديدار شد.

به گزارش تسنيم، ديدار تيم‌هاي الريان قطر - استقلال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در حالي از ساعت ۱۹ امشب آغاز شد که دو تيم در نخستين ديدار اين رقابت‌ها مقابل حريفان‌شان شکست خوردند. اين بازي تا دقيقه ۲۶ با يک گل به سود الريان در جريان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *