يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

انتقاد از رانت‌خواری در مدیریت سینمایی

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 349207
کارگردان پویانمایی «قلب سیمرغ» ضمن انتقاد از مدیریت سینمایی در دولت قبلی تصریح کرد: «هیچ تفاوتی از نظر وجود جریان‌های رانتی با دوره قبل مشاهده نمی‌کنم.»
به گزارش جهان، وحید نصیریان در بخشی از گفت‌وگو با ایسنا ضمن انتقاد شدید به مدیران جدید مرکز گسترش گفت: مشکل بزرگ من وجود رانت است. آیا من کار اشتباهی کردم که مستحق بازی‌های نامناسبی شدم.

نصیریان با کنایه به مدیران فرهنگی جدید گفت: متأسفانه فعلاً هیچ تفاوتی از نظر وجود جریان‌های رانتی با دوره قبل مشاهده نمی‌کنم. عدم شناخت،‌ بیداد می‌کند. شعارها خیلی زیباست اما به هر دری که زدیم بسته بود. واقعاً باید بگویم که ما را در دو، سه ماهه اخیر خیلی اذیت کردند اما مرکز گسترش حاضر نیست پشت فیلمی که حدود ۶۵۰ میلیون برای آن هزینه کرده، بایستد. ضمن آنکه مطمئنم فیلم می‌تواند در گیشه موفق باشد.

مدیر جدید مرکز گسترش- طباطبایی- از مدیران سابق صدا و سیما بوده و از حامیان یکی از سران فتنه به شمار می‌آید. وی از جمله کسانی است که زمینه سخنرانی محمد خاتمی را در مراسم ویژه جشنواره سینما حقیقت فراهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *