جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

گزارش فيفا از ليگ قهرمانان آسيا

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 349056
هفته دوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از فردا در قاره کهن آغاز مي‌شود.
به گزارش جهان، سايت فيفا در گزارشي به بررسي بازي‌هاي حساس اين مرحله پرداخته و از بازي الاتحاد و العين به عنوان حساس‌ترين ديدار فردا نام برده است.

در گروه يک ليگ قهرمانان آسيا، استقلال که در بازي نخست در تهران برابر الشباب شکست خورد، بايد در قطر برابر الريان قرار گيرد. الريان اين هفته‌ موفق شد در ليگ قطر برابر تيم القطر به پيروزي سه بر صفر برسد تا با روحيه خوبي برابر استقلال در ليگ قهرمانان آسيا قرار گيرد.

در ديگر ديدار اين گروه نيز دو تيم سه امتيازي الجزيره و الشباب رو در روي هم قرار مي‌گيرند. در گروه B فولاد ديگر نماينده ايران بايد در خانه از تيم الفتح عربستان پذيرايي کند که اولين حضورش در ليگ قهرمانان آسيا را تجربه مي‌کند. هر دو ديدار اين گروه در هفته‌ نخست با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا هر چهار تيم يک امتياز در کارنامه خود داشته باشند.

در گروه C نيز تراکتورسازي به قطر خواهد رفت تا براي ادامه روند مطلوب خود به پيروزي برابر لخويا فکر کند. اما بايد حساس‌ترين ديدار اين مرحله ليگ قهرمانان آسيا را در بازي ديگر اين گروه جست‌وجو کرد. جايي که دو تيم مدعي الاتحاد و العين که سابقه قهرماني در اين رقابت‌ها را در کارنامه خود دارند در عربستان رو در روي هم به ميدان خواهند رفت. الاتحاد در روز نخست برابر تراکتورسازي شکست خورد، اما العين موفق شد در خانه تيم قطري لخويا را دو بر يک شکست دهد.

در گروه چهار، السد که در سال ۲۰۱۱ به قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا دست يافته در خانه الاهلي امارات به ميدان خواهد رفت. از طرف ديگر سپاهان که در دو ديدار قبلي خودش برابر الهلال در سال ۲۰۱۲ موفق شد چهار امتياز را کسب کند، در اصفهان ميزبان تيم عربستاني است. سپاهان اميدوار است بتواند مانند گذشته برابر الهلال قدرت‌نمايي کند تا شکست برابر السد را به فراموشي بسپارد.

** برنامه نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا به اين شرح است:

- سه شنبه بيستم اسفند

* الريان – استقلال

* فولاد – الفتح

- چهارشنبه بيست و يکم اسفند

* لخويا - تراکتورسازي

* سپاهان – الهلال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *