چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

حرف‌می‌زنیم‌مارامقابل‌هواداران‌قرارمی‌دهند

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 348888
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هیچکدام از مشکلات بازیکنان این تیم حل نشده است.
به گزارش جهان، سید جلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: بعد از بازی با فجر از ناحیه شکم آسیب دیدم و مقابل صبا هم بازی نکردم ولی بعد از بازی ایران و گینه آسیب دیدگی‌ام تشدید شد. قرار است یک هفته صبح و بعد ازظهر به درمان مشغول شوم تا مصدومیتم بهتر شوم.

وی در مورد برگزاری اردوی ساری پرسپولیس اظهار داشت: روز گذشته یکی از بهترین تمرینات پرسپولیس برگزار شد،‌ تمام بازیکنان با انگیزه بالا در تمرین حضور دارند و می‌خواهند برای بازی با داماش به آمادگی صددرصد برسند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های حسن‌زاده مبنی بر اینکه محرومیت هواداران داماش قطعی نیست، تصریح کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که با کسر امتیاز روبرو شده و کمیته انضباطی هم باید وقتی حکمی را صادر می‌کند روی رای خود بایستد.

حسینی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: ۵ تیم روی کاغذ شانس قهرمانی دارند. در این شرایط حساس پرسپولیس و نفت مدت زیادی را بدون بازی رسمی پشت سر می‌گذارند ولی دیگر مدعیان در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند و در شرایط مسابقه قرار دارند، ما هم فقط باید با تمرین و بازی دوستانه شرایط آرمانی را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌گویند بازی‌های ساده‌ای در پیش داریم، آنهایی که این حرف را می‌زنند اشتباه می‌کنند. بازی با تیم‌های پایین جدولی بسیار مشکل است چون این گونه تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و همین کار را سخت می‌کند.

«خصوصی شدن پرسپولیس ربطی به بازیکن ندارد»، مدافع پرسپولیس ضمن بیان این جمله گفت: بازیکن نباید در مورد خصوصی سازی صحبت کند و تمرکزش باید روی بازی و تمرین خودش باشد، این گونه مسائل به مدیریت ارتباط دارد. هر چند بازیکنان پرسپولیس یا استقلال اگر هم حرفی بزند باید منتظر بازخورد بدی باشد. در مجموع باید بگویم ما با خصوصی یا دولتی بودن پرسپولیس قرارداد نبستیم. وقتی بازیکنی قرارداد می‌بندد طبق آن قرارداد دنبال حق خودش است ولی وقتی حرفی می‌زنیم سریع ما را مقابل هواداران قرار می‌دهند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالی بازیکنان و همچنین مشکل اتومیبل‌ها حل شده، تاکید کرد: هیچکدام از مشکلات ما حل نشده و اگر هم حرفی نمی‌زنیم به خاطر این است که تیم شرایط حساسی دارد وگرنه هیچ مشکلی حل نشده.

این بازیکن ادامه داد: ۲ ماشین از باشگاه گرفتم که نمی‌دانم یکی از آنها کجاست و بچه‌ها هم می گویند اتومبیل دیگر هم توقیف شده است.

مدافع تیم ملی در خصوص بازی دوستانه ایران و گینه هم اظهار داشت: وقتی می‌گوییم بازی تدارکاتی بگذارید برای همین است، دیدید که بعد از چند ماه دور هم جمع شدیم و عملاً هماهنگ نبودیم ولی اگر اردوها و بازی‌های بیشتری داشته باشیم بیشتر با هم آشنا و هماهنگ می‌شویم. مسلما گینه به لحاظ فیزیکی قدرت بدنی بسیار خوبی داشت و مانند نیجریه از نظر قدرت بدنی شرایط ایده‌آلی داشت، ما برای آمادگی مقابل نیجریه به بازی با تیمی مانند گینه نیاز داشتیم.

حسینی تصریح کرد: گینه تیم خوبی بود و تقریبا مثل نیجریه بازی می‌کرد ولی نمی‌توانستیم با چند روز تمرین بیشتر از این هماهنگ شویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. مسلما کروش با مطالعه کامل گینه را انتخاب کرده بود و برخلاف بعضی از حرف‌ها که می گفتند گینه تیم خوبی نیست تیم آفریقایی در بازی با ما نشان داد تیم بسیار خوبی است و از وجود چند بازیکن خوب نیز بهره می‌برد. درست است که باختیم اما در راه آمادگی برای جام جهانی نباید از این باخت‌ها بترسیم جدا از این ما در نیمه دوم واقعا بهتر از گینه بودیم و می‌توانستیم این تیم خوب را شکست هم بدهیم.

وی در واکنش به عملکرد دنیل داوری در بازی ایران و گینه گفت: دنیل برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد و فقط ۲ روز با تیم ملی تمرین کرده بود، مطمئناً در آینده و با تمرین و هماهنگی بیشتر داوری هم بهتر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *