يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس دو کابین به خط BRT

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 348443
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید به خط ۷ اتوبوس های تندورو شهر تهران در مسیر میدان راه آهن تا ولیعصر(عج) خبر داد.
به گزارش جهان، پیمان سنندجی گفت: یکی از موضوعاتی که از طریق شهروندان به اطلاع ما رسید بحث مربوط به استفاده از اتوبوس های تک کابین در خط ۷ بود که بیشتر شهروندان خواستار استفاده از اتوبوس های دوکابین در این خط بودند.

وی افزود: با توجه به درخواست شهروندان تصمیم گرفتیم تا هماهنگی لازم برای ورود اتوبوس های دوکابین به این خط را انجام دهیم.

سنندجی ادامه داد: با انجام اقدامات لازم از فردا(شنبه) تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید وارد خط ۷ از میدان راه آهن تا ولیعصر(عج) می شود.

وی همچنین از نصب دستگاه کارت خوان در تمامی ایستگاه های خط ۲ اتوبوس های تندرو تا ۲۰ اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: یکی دیگر از خواسته های شهروندان نصب دستگاه های کارت خوان در ایستگاه ها بود که در این راستا تا ۲۰ اسفندماه تمامی ایستگاه های خط ۲ و تا پایان فروردین ماه ۹۳ تمامی ایستگاه های اتوبوس به دستگاه کارت خوان مجهز می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *