سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

درخواست وزارت خارجه ایران از دولت آمریکا

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 348408
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به جدیدترین ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، آنرا یک ادعای ناشیانه و یک سناریو پردازی پر از ابهام و دروغ خواند که فقط اذهان بیمار ، توان سر هم کردن آنها را دارند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرضیه افخم به همزمانی این تبلیغات گسترده با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و برگزاری اجلاس سالانه آیپک که مهم ترین دستور کار آن انحراف توجه از مسئله اصلی خاورمیانه و جلب توجه به مشکلات ساختگی و جعلی است، اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته نیز اين لابی شکست خورده در جریان اجلاس سالانه خود تلاش گسترده و برنامه ریزی شده ای را برای تحمیل سیاست های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور انجام داده و به صراحت با هرگونه گفتگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود.

مرضیه افخم افزود: لابی مذکور پس از شکست خوردن در جلوگیری از آغاز گفتگوهای دیپلماتیک در موضوع هسته اي ، اکنون به صراحت اعلام کرده است بدنبال نابود کردن مذاکرات جاری و منحرف ساختن آن است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از دولت آمریکا خواست بجای توجه به تولیدات جعلی و مداوم دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و همراهی با آن در متهم کردن ایران و استفاده از الفاظ و لحن غیر دیپلماتیک و فرافکنی مشکلات خاورمیانه، به حل واقعی مسئله اصلی منطقه از طریق توقف جنگ افروزی، تروریسم دولتی، و اقدامات غیر انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین بپردازد.

رژیم صهیونیستی اخیرا مدعی شده بود که یک کشتی حامل سلاح های ایران را توقیف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *