يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

کرونبرگ بهترین گزینه جایزه باروت خیس

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 348188
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اهدای جایزه باروت خیس به "تاریا کرونبرگ" نقش بیگانگان را درفتنه ۸۸ به مردم یادآوری می‌کند و لایه‌های پنهان فتنه را روشنتر می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مصلحی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه و وزیر سابق اطلاعات از «تاریا کرونبرگ» به عنوان بهترین گزینه برای دریافت جایزه باروت خیس نام برد.

مصلحی با اشاره به اینکه امروز دشمن در صدد است تا با کمک عوامل نفوذی خود و با استفاده از برخی رسانه‌هایی که در اختیار دارد اهمیت فتنه ۸۸ را در افکار عمومی کمرنگ و یا به فراموشی بسپارد، گفت: اهدای جایزه باروت خیس به "تاریا کرونبرگ" نقش بیگانگان را درفتنه ۸۸ به مردم یادآوری می‌کند و لایه‌های پنهان فتنه را روشنتر می‌کند. ملت ایران خیانت­‌های فتنه گران در سال ۸۸ را هرگز از یاد نخواهد برد و متاسفانه خسارت‌هایی که فتنه ۸۸ به نظام و انقلاب واردکرد کم نیست.

وزیر سابق اطلاعات، با اشاره به اینکه عده ای فتنه ۸۸ را به اختلاف سلیقه و دعوای دو جناح تعبیر می­‌کنند تصریح کرد: این ساده لوحی است موضوعی که رئیس جمهور آمریکا مورد سوال و سین جین مجلس سنا قرار می‌گیرد که چرا آمریکا به خواسته‌هایش در سال ۸۸ در قبال ایران نرسید ما از آن به دعوای دو جناح یاد کنیم. تجلیل از "نسرین ستوده" و "جعفر پناهی" دو عامل فتنه توسط هیئت پارلمانی اروپا در اولین روز ورودشان به کشور و قرار گرفتن آن در صدر برنامه‌های این هیئت نشان داد که غرب به دنبال احیای عوامل فتنه ۸۸ است و از خواسته‌های خود در قبال جموری اسلامی کوتاه نیامده‌اند. این خواسته‌ها به چیزی جز براندازی نظام اسلامی نمی‌اندیشد.

"تاریا کرونبرگ" رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا، همان فردی است که اخیرا در راس هیئتی با هدف همکاری‌های بین المللی و دیدار با سران قوا و وزرا و برخی از مسئولین کشور به ایران سفر کرده بود و در خفا با برخی از اعضای فتنه دیدار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *