چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

موضوع‌رحمتي‌ارتباطي‌به‌باشگاه‌نفت‌ندارد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 347621
سرپرست تيم فوتبال نفت تهران معتقد است رأي صادر شده از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي حرکت زشت رحمتي در بازي با ملوان ارتباطي به اين باشگاه ندارد.
به گزارش جهان، رحيم ايرانيان در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص بيانيه باشگاه نفت تهران که روز گذشته عليه مهدي رحمتي و حرکت زشتي که دروازه‌بان استقلال انجام داده بود، روي خروجي سايت اين باشگاه قرار گرفت، عنوان کرد: بيانيه‌اي که روي خروجي سايت رسمي باشگاه نفت قرار گرفت بدون هماهنگي بود و اين کار توسط روابط عمومي باشگاه انجام شد.
وي افزود: اين بيانيه هيچ ارتباطي به باشگاه نفت نداشت و موضوع مهدي رحمتي به هيچ‌وجه ارتباطي به باشگاه نفت ندارد که بخواهيم در اين خصوص دخالت کنيم. روز گذشته هم به دليل انتشار بيانيه روي سايت باشگاه با روابط عمومي برخورد شد و آقاي قنبرزاده هم علاوه بر عذرخواهي از باشگاه استقلال، در تماسي هم که با رحمتي داشت از او عذرخواهي کرد.
سرپرست تيم فوتبال نفت تهران با بيان اينکه نفت و استقلال ۲ تيم خوب تهراني بوده و براي يکديگر احترام قائل هستند، اظهار داشت: ما براي کادر فني و بازيکنان استقلال، به خصوص مهدي رحمتي احترام زيادي قائل هستيم و اتفاقي هم که افتاد فقط يک اشتباه بود و از روي عدم هماهنگي صورت گرفت.
ايرانيان در خصوص اينکه ميرشاد ماجدي گفته باشگاه نفت از راه بيانيه صادر کردن به دنبال نتيجه گرفتن است، گفت: ما براي آقاي ماجدي احترام قائليم و اين مسئله نيز يک سوءبرداشت بوده است. آقاي ماجدي و قلعه‌نويي براي ما عزيز هستند اما ما به دنبال نتيجه گرفتن از اين راه نيستيم و اين بيانيه هم تنها يک ناهماهنگي با باشگاه بود و اين کار نبايد صورت مي‌گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *