يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

غيبت کريمي برابر لخويا محسوس است

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 347620
مدافع تيم تراکتورسازي مي‌گويد "غيرت" تنها تفاوت اين تيم با حريفان آسيايي‌اش است.
به گزارش جهان، فرشيد طالبي، بازيکن تيم تراکتور سازي تبريز در گفتگو با ايسنا، درباره ديدار مقابل الاتحاد عربستان، بيان کرد: ديداري بود که بازيکنان نشان دادند با غيرت ايراني، مي‌توان هر کاري را ميسر کنند. با وجود شرايطي که داور پيش آورد و علي کريمي از بازي اخراج شد، توانستيم نظم تيم را حفظ کنيم. خداوند کمک کرد تا شروع خيلي خوبي را در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم و اميدوارم اين روندمان ادامه يابد.

وي درباره بازي پيش‌روي تراکتورسازان مقابل لخويا قطر، گفت: همه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شرايط خاص خود و سختي‌هاي منحصر به فرد خود را دارد. لخويا تيم بسيار خوب و پرمهره‌اي است و از نظر امکانات به هيچ عنوان نمي‌توانيم خودمان را با تيم‌هايي همانند الاتحاد مقايسه کنيم ولي از نظر غيرتي شک نکنيد بازيکنان مي‌توانند هر سدي را از پيش‌رو بردارند.

مدافع تراکتورسازي ادامه داد: لخوياي قطر بازي اول خود را واگذار کرده و اين موضوع شرايط را خيلي سخت مي‌کند و به پيروزي احتياج دارند ولي استرس بيشتري نسبت به ما خواهد داشت و اين موضوع مي‌تواند براي ما خوب باشد. بايد با هوش و نظم خاصي کار کنيم تا بتوانيم حداقل نتيجه را کسب کنيم. سخت و دشوار است ولي اميدوارم اين اتفاق رخ بدهد و شرايط خوبي در جدول رده‌بندي داشته باشيم.

طالبي درباره وضعيت مصدوميت خود ، اظهار کرد: من کار خودم را انجام مي‌دهم وان‌شاءالله خداوند کمک کند و اگر شرايط مهيا باشد از هفته جاري تمريناتم را در کنار تيم شروع خواهم کرد. من سعي خودم را انجام مي‌دهم و با تمام وجودم کار مي‌کنم تا به شرايط خوبي برسم و به تيم کمک کنم. اميدوارم مصدوميتم برطرف شود تا به تيم کمک کنم.

وي درباره اينکه آيا محروم بودن علي کريمي در بازي مقابل لخويا مي‌تواند بر عملکرد تيمشان تاثير بگذارد يا خير، گفت: همه مي‌دانند، علي کريمي وزنه فوق العاده خوبي براي تيم است. علي کريمي روي فرم آمده، براي تيم بسيار مفيد است. کريمي در مقابل الاتحاد خودش را بسيار خوب نشان داد. کريمي ثابت کرده که سن ملاک نيست و شک نکنيد محروميت علي کريمي مي‌تواند محسوس باشد ولي ان‌شاءالله بازيکناني که جايگزين خواهند شد، جايگزينان خوبي باشند.

بازيکن تيم تراکتورسازي ادامه داد: کادر فني تيم‌مان تدبيري اتخاذ خواهد کرد تا به نوعي خلأ علي کريمي بر طرف شود. اميدوارم محروم بودن علي کريمي حداقل ضرر را به تيم در بازي مقابل لخويا وارد کند و بتوانيم نتيجه خوبي را کسب کرده و به هواداران تقديم کنيم.

فرشيد طالبي درباره اينکه آيا تراکتور‌سازي مي‌تواند از گروهش در مسابقات ليگ قهرمان آسيا صعود کند يا خير، اظهار کرد: نبايد احساسي صحبت کنيم. ما از هيچ لحاظ نمي‌توانيم به تيم‌هاي رقيب برسيم. الاتحاد با هواپيمايي اختصاصي به تبريز مي‌آيد ولي تراکتور مشکلات مالي دارد و مقايسه ما با تيم‌هاي همگروهمان صحيح نيست. اميدوارم شرايط مالي تيم بهبود يابد.

وي ادامه داد: مطمئنا مسئولان نيز زحمت مي‌کشند و اميدوارم با پرداخت مطلبات، بازيکنان به آرامش فکري برسند. تمام تلاش اعضاي تيم اين است تا دل هواداران را با عملکرد خوب شاد کنيم. پيروزي مقابل الاتحاد، پيروزي تيمي نيست و ملي است. اميدوارم بتوانيم دوباره مردم را شاد کنيم. تراکتور بدون هوادار، هيچ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *