دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

افزایش دما در اکثر نقاط کشور تا پایان هفته

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 347482
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای اکثر نقاط کشور در این هفته خبر داد.
به گزارش جهان؛ امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز به تدریج از میزان ابرها در شمال شرق کشور کاسته شده و فردا از غرب کشور سامانه بارشی وارد خواهد شد.

وی بیان کرد: فردا بارش پراکنده برای شمال‌غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود که به تدریج این بارش جنوب غرب را تحت تأثیرخود قرار می‌دهد. همچنین سه‌شنبه سامانه بارشی به دامنه مرکزی البرز و زاگرس و مناطق گفته شده نفوذ کرده و شاهد بارش متداوم در این مناطق خواهیم بود.

*تهران در ۴۸ ساعت آینده سه درجه گرمتر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور این هفته حاکم بوده و از امروز تا سه روز آینده پایتخت شاهد هوای گرم خواهد بود و فردا نیز در ارتفاعات هوای ابری و سه شنبه در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه ادامه داد: در سطح شهر تهران بارندگی نخواهیم داشت و افزایش دما نیز وجود داشته که امروز دو درجه گرم و فردا یک درجه نسبت به امروز گرمتر خواهد شد؛ در حقیقت طی ۴۸ ساعت آینده سه درجه هوای پایتخت گرمتر خواهد شد.

*کاهش آلاینده‌ها در تهران در سه شنبه و چهارشنبه این هفته

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای استان‌های شمالی هوای گرم را پیش‌بینی کرده که گیلان در دو روز آینده هوای گرمی خواهد داشت.

وی افزود: فردا صبح برای تهران غبار صبحگاهی پیش‌بینی شده و سه شنبه و چهارشنبه شاهد کاهش آلاینده در تهران خواهیم بود همچنین امشب وزش باد برای پایتخت پیش‌بینی شده و برای سه شنبه و چهارشنبه نیز وزش باد در ساعاتی وجود خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *