سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

تیموریان از تمرین کردن منع شد

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 347446
معاون پزشکی - ورزشی باشگاه استقلال از دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای هافبک آبی‌پوشان خبر داد.
به‌گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در خصوص وضعیت مصدومیت آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان ۸ ماه قبل از ناحیه دست عمل جراحی سنگینی انجام داد اما متاسفانه در محل یکی از پیچ‌های جراحی دچار ترک‌خوردگی بسیار کوچک شد. با توجه به اینکه تیموریان درد شدیدی داشت نظر جراح ایشان نیاز به ترمیم این قسمت بود و آندرانیک تیموریان امروز (یکشنبه) مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود:‌ با نظر پزشکی که دست تیموریان را جراحی کرده است، این بازیکن ۳ تا ۴ هفته بعد از جراحی می‌تواند به فعالیت خود برگردد.

معاون پزشکی - ورزشی باشگاه استقلال در ادامه در خصوص وضعیت بیک‌زاده گفت: فردا (دوشنبه) ساعت ۱۳:۳۰قرار است از وی MRI بگیریم و اگر صدمه‌دیدگی این بازیکن از ناحیه عضله‌ای نزدیک لگنش ترمیم شده باشد این بازیکن دویدن خود را آغاز خواهد کرد.

نوروزی وضعیت ایمان مبعلی را مطلوب دانست و خبر حضور این بازیکن در تمرینات چند روز آینده آبی پوشان را داد و درباره خسرو حیدری عنوان کرد: خسرو حیدری شرایط خوبی دارد و در کنار تیم‌ملی است. با این بازیکن صحبت کرده‌ام و حیدری اعلام کرد که شرایط خوبی را سپری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *