يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

شايد مشکل از خود کي‌روش است

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 347125
پيشکسوت فوتبال ايران گفت: اگر اميد نمازي مربي ضعيفي بود نبايد او را گزينش مي‌کردند و حالا که او از تيم ملي جدا شده نبايد اين حرف‌ها مطرح مي‌شد.
به گزارش جهان، حميد درخشان در گفت‌وگو با فارس، در مورد جدايي اميد نمازي از کادرفني تيم‌ملي فوتبال گفت: اين موضوع بحث داخلي است و نمي‌دانيم به چه دليل چنين اتفاقي افتاد. انتخابات و انتصابات کادرفني را به خود مسئولان واگذار مي‌کنيم تنها نکته در اين ميان اينجاست که بايد قبل از شروع جام جهاني جو آرامي براي تيم ملي فراهم شود تا بازيکنان و کادرفني بدون هيچ مشکلي برنامه‌هاي خود را پيش ببرند در اين مقطع فدراسيون فوتبال بايد به اين مسئله ورود کند بايد به کادرفني تيم‌ملي ثبات داد البته اينکه اين اتفاق تاثيرگذار است يا نه چندان مورد بحث من نيست اما بايد ثبات ايجاد کرد.

وي در مورد اينکه کارلوس کي‌روش اعلام کرده تدارکات تيم‌ملي کار اميد نمازي را انجام مي‌دهد خاطرنشان کرد: در اين مورد کي‌روش مقصر است چرا زماني که اين مربي گزينش مي‌شد اين حرف‌ها را مطرح نمي‌کردند و حالا که تيم ملي به جام جهاني صعود کرده و بسياري از مشکلات حل شده است اين مسائل مطرح مي‌شود. کي‌روش بايد پاي مربي خود بايستد قصد دفاع از نمازي را ندارم اما از نگاه مربيگري اگر يک فرد ضعيف است نبايد گزينش شود و حالا که اين مباحث مطرح شده شايد مشکل از خود کي‌روش است.

پيشکسوت تيم‌ملي و پرسپوليس در مورد اينکه سيموئز، نمازي، مک‌درموت، عباس ترابيان پيش از اين نيز از کادرفني کارلوس کي‌روش جدا شده‌اند تصريح کرد: به هر حال نمي‌توان گفت که اشکال از دستياران کي‌روش بوده است مگر مي‌شود ۵ نفر مقصر باشند و يک نفر هيچ تقصيري نداشته باشد. به نظر من اشکال از منشأ است. شخصي که سکاندار هدايت تيم است شايد ايرادش کمتر به چشم بيايد وقتي اين تعداد از مربيان با کي‌روش دچار مشکل شدند بايد اين مسئله بررسي شود.

درخشان در مورد اختلافاتي که بين پيشکسوتان پرسپوليس، علي پروين با علي دايي وجود دارد تصريح کرد: در هر مجموعه‌اي اختلاف سليقه وجود دارد اما نبايد آنقدر زياد باشد که به تيم ضربه بزند پرسپوليس در مسابقه آخر خود خوب بازي کرده و اکنون وضعيت مناسبي دارد بايد در ديدارهاي باقي مانده به تيم آرامش داد تا پرسپوليس بتواند پس از مدت‌ها قهرماني يا سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *