جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

نتایج لیگ‌دسته‌اول‌خارج‌اززمین‌رقم‌می‌خورد

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 347077
پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است جریان ناپاکی و فساد در لیگ دسته اول هنوز ادامه دارد و گاهی نتایج، جایی خارج از زمین رقم می‌خورد. وی می‌گوید بارها این ناپاکی‌ها و مسائل را فریاد زدیم ولی صدایمان به هیچ جا نمی‌رسد.
به گزارش جهان، ابراهیم قاسمپور در گفتگو با مهر، در خصوص درباره مسائل و ناپاکی‌هایی که در لیگ دسته اول فوتبال ایران وجود دارد و در هفته‌های پایانی هم پررنگ‌تر می‌شود، اظهار کرد: ناپاکی‌ها در لیگ دسته اول وجود دارد ولی به آن اهمیت داده نمی‌شود. گاهی وقت‌ها نتایجی در مسابقات به دست می‌آید که این نتایج جای دیگری خارج از زمین رقم می‌خورد.

وی افزود: از شروع مسابقات لیگ دسته اول سوت‌های بدی به ضرر ما زده شده است. ما بارها این مسئله را به مسئولان اعلام کردیم و حتی فیلم مسابقات را برای آنها فرستادیم ولی اثری نداشت و صدایمان به جایی نرسید. امیدواریم در چهار مسابقه آخری لیگ که حساسیت زیادی دارد این مشکلات برطرف شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه اکثر داوران سالم هستند، گفت: با این حال هستند داورانی که از جاهای دیگر خط می‌گیرند و سوت‌هایی می‌زنند که نباید بزنند.

قاسمپور با اشاره به مسابقه تیمش برابر گیتی پسند اصفهان، خاطرنشان کرد: در این مسابقه که در اصفهان برگزار شد یک خطا در محوطه جریمه حریف رخ داد ولی داور اعلام پنالتی نکرد. در حالی که ناظر داور و حتی عوامل تیم مقابل هم معتقد بودند این خطا صد درصد پنالتی بوده. وقتی هم بعد از مسابقه، فیلم بازی را خواستیم، فیلمی را به ما تحویل دادند که این صحنه خطا در آن حذف شده بود!

وی با بیان اینکه بحث ناپاکی در فوتبال فقط شامل داوران نمی‌شود، گفت: شما می‌توانید بازیکنان حریف را با پول فریب بدهید. یا وقتی با تیمی که نتایج مسابقات برایش اهمیتی ندارد بازی دارید، وارد معامله شوید. راه دیگر هم این است که بازیکنان شما را قبل از یک مسابقه حساس، سه کارته می‌کنند تا بازیکنان کلیدی را از دست بدهید.

سرمربی صنعت نفت با ذکر یک مثال در این خصوص، تاکید کرد: قبل از بازی ما با سیاه جامگان، داور به یکباره سه مدافع ما را سه کارته و از بازی حساس بعدی محروم کرد. چطور ممکن است که این مسئله اتفاقی باشد؟

قاسمپور افزود: همچنین در یکی از مسابقات ما در آبادان یکی از بازیکنان ما در دقیقه ۱۵ دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد. جالب اینکه داور در خطای دوم پشت به صحنه بود و با صدای بازیکن حریف، کارت زرد دوم را نشان داد. چطور ممکن است یک بازیکن با اولین خطا در دقیقه ۷ مسابقه کارت زرد اول را بگیرد و داور هیچ تذکری به او ندهد؟ چند دقیقه بعد هم داور بدون آنکه صحنه خطا را دیده باشد کارت زرد دوم را نشان داد و ما را ۱۰ نفره کرد.

وی درباره اقدامات باشگاه صنعت نفت برای جلوگیری از این اتفاقات هم گفت: ما به آقایانی که خودشان را مسئول می‌داند، اعتراض کردیم ولی تا الان که تاثیری نداشته است. اعتراض‌های ما تاکنون بی نتیجه بوده و نتیجه هیچ کدام از مسابقات را برایمان بر نگردانده‌اند. در صورتی که اگر این مشکلات نبود ما الان صدر جدول بودیم. فکر می‌کنم در مرحله آخر باید به خدا پناه ببریم.

قاسمپور در پایان تصریح کرد: همانطور که گفتم جریانات ناپاک در فوتبال ایران هنوز هست. می‌شود با تلاش و هزینه بیشتر، این مسائل را کمتر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *