يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
وزیر ارتباطات برزیل:

مدیریت اینترنت‌دنیا از دست آمریکا خارج شود

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 346902
وزیر ارتباطات برزیل با اشاره به توسعه ارتباطات و لزوم تجدید نظر در مورد وضعیت موجود اینترنت، گفت: هر چند اینترنت توسط آمریکایی‌ها ایجاد شده است، ولی باید اجماع جهانی و نه یک کشور خاص آن را مدیریت کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: درادامه دیدارهای وزیر ارتباطات در حاشیه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ ، واعظی در ملاقات با همتای برزیلی خود به روابط گسترده سیاسی و اقتصادی بین دو کشور اشاره کرد و این رویداد را فرصت مناسبی جهت گسترش روابط برشمرد.

وزیر ارتباطات برزیل نیز با ابراز خوشحالی از این ملاقات، با اشاره به توسعه ارتباطات و لزوم تجدید نظر در مورد وضعیت موجود اینترنت، گفت: هر چند اینترنت توسط آمریکایی‌ها ایجاد شده است، ولی باید اجماع جهانی و نه یک کشور خاص آن را مدیریت کند.

او نیز با تایید این موضوع، بر ضرورت انجام مشورت‌‌های گسترده در زمینه نحوه اعمال مدیریت اینترنت در جهان تاکید و آمادگی خود را جهت کمک به دستیابی به تفاهم در این زمینه اعلام کرد.

واعظی در ادامه با اشاره به تامین منابع لازم برای پروژه‌های بزرگ ICT در دولت تدبیر و امید، گفت: با توجه به تغییرات سریع فناوری و رشد انتظارات جامعه، تحولات را دنبال کرده و برای رفع نیازهای جامعه تلاش می‌کنیم.

وزیر ارتباطات برزیل نیز با بیان اینکه با نظر مثبت حرکت خواهیم کرد، گفت: نگاه برزیل به ایران به عنوان همکار و شریک است و آماده همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های مورد تفاهم دو طرف هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *