جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۸
۱۲۴

آمار حامیان رفع حصر سران فتنه به روایت سایت موسوی

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 346850
سایت اینترنتی کلمه سبز روز گذشته در خبری مدعی شد تعداد امضا کنندگان طومار الکترونیک تقاضا از رئیس جمهور برای رفع حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از مرز " ده هزار نفر" گذشته است.
آمار حامیان رفع حصر سران فتنه به روایت سایت موسوی
به گزارش جهان به نقل از نسیم، این سایت اینترنتی که فعالیت خود را در ایام پیش از انتخابات سال ۸۸ آغاز کرده و تا امروز به عنوان رسمی‌ترین سایت حامی میرحسین موسوی و یکی از سایت های اصلی حامی جریان فتنه۸۸ به کار خود ادامه می دهد، در آخرین روزهای بهمن ماه سال جاری و در حالی که تعداد روزهای حصر خانگی سران فتنه وارد چهارمین سال خود شده است، اقدام به تهیه طوماری الکترونیک کرده که در آن از رئیس دولت یازدهم خواسته شده تا به یکی از "وعده های انتخاباتی" خود مبنی بر "رفع حصر" عمل کند و در ذیل آن نیز از مخاطبان خواسته شده تا با امضای الکترونیک، حمایت خود از این نامه را اعلام کنند.

با این حال و در شرایطی که بیش از دو هفته از زمان دعوت گسترده از حامیان "جنبش سبز" در اکثر سایت های حامی این جریان و بسیاری از شبکه های اجتماعی میگذرد، تعداد متقاضیان "رفع حصر" تناسبی با شعار ادعایی معروف "ما بیشماریم" حامیان این جریان در ایام انتخابات دهم ریاست جمهوری و حوادث پس از آن ندارد.

به نظر می رسد با سپری شدن مدت چهارسال از آنچه در جریان انتخابات سال ۸۸ گذشته و روشن شدن ابعاد آن حوادث، اکثریت بدنه اجتماعی این جریان دچار ریزش شده بطوری که این ریزش شدید حتی طیف تندروی اصلاح‌طلب موسوم به "جنبش سبز" را غافلگیر کرده است.

در طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر بسیاری از سیاسیون اصلاح طلب بخصوص آنهایی که در دولت یازدهم عهده دار مسئولیت شده‌اند بارها به دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات دهم اعتراف و اذعان کرده اند؛ اعترافی که تا همین چندی پیش بیان کردن آن را به صلاح نمیدیدند و با این سکوت در تلاش بودند تا بدنه اجتماعی "ناهمگون" خود را همچنان حفظ کنند.

جعفر میلی منفرد، محمدعلی نجفی، عباس آخوندی، جعفر توفیقی و بیژن نامدار زنگنه از جمله چهره‌هایی بودند که توسط حسن روحانی برای وزارت در دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند و آنها نیز از آنجا که برای اخذ رای اعتماد از نمایندگان باید تکلیف خود را با "فتنه ۸۸" مشخص میکردند، مجبور به شکستن سکوت خود شدند و اعتراف کردند که ادعای تقلب در انتخابات دهم "توهمی" بیش نبوده است.

شاید همین اعتراف‌ها بوده که باعث شده تا امروز و در حالی که بیش از ۱۵ روز از درخواست گسترده سایت خبری کلمه برای امضای طومار رفع حصر میگذرد، تعداد امضا کنندگان آنهم تازه به ادعای این سایت و در شرایطی که بخش عمده مخاطبان این سایت و حامیان سران فتنه را خارجنشینان تشکیل میدهند ، از مرز ده هزار نفر بگذرد.

گفتنی است طبق گفته این سایت اینترنتی تاکنون برخی چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله محمدرضا خاتمی، علی شکوری راد، محمدرضا جلایی پور، سید محمدرضا و علیرضا بهشتی، مصطفی تاجزاده و فخرالسادات محتشمی پور و ابولفضل فاتح این نامه را امضا کرده اند.

با این حال پیشبینی می‌شود با این "وزن کشی"‌ که سایت خبری کلمه از متقاضیان "رفع حصر" انجام داده است، در روزهای آینده بدنه اجتماعی این جریان رادیکال حتی دچار ریزش بیشتری نسبت به گذشته نیز بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غلط کردن
خداییش از حصر آزاد بشن خودم تو خیابون ببینمشون حسابشونو می رسم
.... مملکت قانون داره
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
الان قانونمدار شدید
اون موقع که سطل زباله آتیش می زدید قانون نداشت؟
مجید مجد
سران فتنه موسوی و کروبی هوتوتو
موسوی هوتوتو
عروس آذربایجان هوتوتو
پسر لرستان هوتوتو
بی بی سی فارسی پایگاه اطلاع رسانی فتنه گران هوتوتو
جلبک سبز هوتوتو
انشاالله بدخواهان جهان هوتوتو
جهان جمله آخرو زدم که چاپش کنی رومو زمین نزار
منفی می دن ولی عیبی نداره
منفی زنای هوتوتو بدویید که هوتوتو
منافقین که مراکز دولتی و عمومی را آتش می زدند آنقدر که شما سر سوختن سطل آشغالی غیرتی شده اید مورد عتاب نبودند. شیخ علی تهرانی که از رادیو در عراق بیانیه می داد دارد زندگی اش را می کند.
صهبا
Iran, Islamic Republic of
اگه این اقایون به قانون معتقد بودند این همه ادم را نمی کشیدند در خیابان و امنیت ملی را به خظر نمی انداختند
اگه مملکت قانون داشته باشه نباید آزاد بشند و عادلانه محاکمه شوند اگر اینطور نشد بند م وصیت نامه امام ره نکلیف را معلوم کرده است. آقای قانون بخونش تا یاد بگیری
قانونش برای عوام هست نه خواص!
اگر قانون برای همه قانون بود سران فتنه همانند هوادارانشون باید تا الان محاکمه میشدن!
Iran, Islamic Republic of
منم حاضرم به درک واصلش کنم
sina
Iran, Islamic Republic of
تو فکر میکنی میان تو خیابون؟؟؟
چقدر ساده ای، خاتمی که حصر نیست جرات نداره بیاد چه برسه به این مزدورها
نهایتش اینه که برن انگلیس بعد بشن مهمون هر شب بی بی سی
محمدرضا
به به ! چه جای خوبی بساط لهو و لعب اونجا همه جوره فراهمه من اگه فتنه گر بودم حتما می رفتم اینجا هرچی فتنه کنی آخرش کنف می شی
تو که اینقد دلیری زمان جنگ کجا بودی؟
راه شب
منم باهات میام
منفی زنای فتنه گر بدویید
شما خیلی غلط می کنی .
Iran, Islamic Republic of
غلط تو و بزرگترهات می کنی
عبدالله
اگه قانون داشت که محاکمه اشون می کرد. هرچند اگه محاکمه بشن بیشتر آبرویشان می رود.
مرگ بر فتنه گر
Russian Federation
فتنه گران به خودشون گرفتن که منفی می دن ؟
Iran, Islamic Republic of
....هواداران موسوی خیلی کم شمارند.....
United States
مگه قاتلای تو زندانم رها میکنن ؟؟؟لابد اونا هم طرفدار دارن؟؟؟
دوست عزیز یکم انصاف بده لااقل از 4 میلیون که بیشترن!
7 درصدی سکوت...
دوست عزیز انصاف بده اونایی که ازموسوی متنفرن از 24 میلیون بیشترن مثل اینکه سال 88یادتون رفته
اینقدر خود شیفته اید که باورتون شده خیلی هستید شما زور بزنید 5در صدید باهمه اونایی که ازاون طرف اب بیارید
4 میلیونی که پای آرمانهایش حاضر است از همه چیز خود بگذرد، همین حالاش هم تنها عامل ایستادگی و سربلندی کشور است و دشمن را به زانو در آورده است و الا به شما باشد که برای یه چلوکباب هزار تا ایران را فدا میکنید.
سید شیرازی
بی سواد جان
تو انصاف بده
از 24 میلیون که بیشتر نیستید که.
بنکنه باورتون شده که رای روحانی ماله اصلاح طلباست .عزیز رای روحانی بخاطر شعارهای رفع تحریم اعتدال و ایجا اشتغال وحل تورم بود و اشتباه اصولگراها نه رای اصلاح طلبان اگه اصلاح طلبان رای داشتند عارف رو نگه میداشتند مجبورش نمی کردند انصراف بده. حالاشما انصاف اشته باش
حداقل 60 میلیون طرفدار دارند اگر یک درصد آزادی در جامعه باشد
Iran, Islamic Republic of
اگر هواداران موسوی این مقدار اندک هستند پس چه کسانی به روحانی رای دادند؟ لابود طرفداران جبهه پایداری و رسایی و کیهان!!!
هواردای میر یزید همون 7 درصد بودن ، که عارف رو کنار زدن ... افتاد ؟
این اظهار نظر حاوی توهین به شخص مهندس موسوی و طرفداران ایشان است و سایت جهان نیوز نباید این توهینها را به راحتی منتشر کند
شخص مهنس موسوی لیاقتش فقط توهین گوگوری
توهین های کثیف شما به احمدی نژاد که هرچی میخواستیاد میگفتید و جهان چاپ میکرد طوری نبود . حالا که نوبت خودنون شد بد شد؟دوگانه بازی هم حد و حساب داره.
مهندس فتنه گر که با بی قانونی مملکت رو به آشوب کشید وبه ملت توهین کرد جوابش همینه
بازم گرده نخود زدی خرزوخان ؟؟؟؟
ظاهرا فراموش کردید عارف 7 درصدی رو واسه چی خاتمی فتنه گر کنار زد ؟
سلام : آقای عزیز این رای آقای روحانی را به حساب موسوی و کروبی نگذار .بلکه من خودم یکی از طرفداران جبهه پایداری و اصول گرا هستم و چون کاندید مورد نظری نداشتم . به اقای روحانی رای دادم . خیانتی که آنها کرده اند به این زودی بخشیده نمی شوند . مرگ بر فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
یعنی جبهه پایداری 4 تا طرفدار مثل تو داشته باشه دشمن نمی خواد!! پس جلیلی چی بود؟؟؟ چی روحانی از جلیلی بهتر بود؟؟ بعد جلیلی هم قالیباف بود!!
Russian Federation
تو برو سطل زباله آتیش بزن سبزک منافق
تو که راست میگی اما ....
United Kingdom
شما هنوز متوهمید.اون51% به وعده های روحانی رای دادند.
بله به وعده آزادی عزیزان در حصر.
United Kingdom
کی چنین وعده ای داد اون که تمام وعده هاش اقتصادی بود!
50/07 درصد نه 51 درصد
Iran, Islamic Republic of
بخواب بینیم بابا
Iran, Islamic Republic of
پس اعتراف میکنی که به عنوان یک سبز در انتخاباتی که دولت و وزارت کشور احمدی نژاد برگزار کرد شرکت کردی .

منافق که شاخ و دم نداره شما ها منافقید مگه نمیگفتید دولت احمدی نژاد 13 ملیون رای جابجا کرده !!! و ما دیگه تو هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنیم حالا چطور شد که رای روحانی رو برای خود مصادره میکنید شما دروغ گو هستید حتی شرف ندارید که پای حرف خودتون ایستادگی کنید در ضمن کی گفته هر کس به روحانی رای نداده طرفدار شما وطن فروش ها هست ؟!!! طرفدار شما اوباما و نتانیاهو هستنند و انقدر شرف دارن و رسما و علنی از شما حمایت کنن .
خوب شد کلاه قرمزی شخصیت جیگرو ساخت که ما به شماتوهین نکنیم جیگر جان
شنیدی یه بنده خدایی بچه ها زیاد اذیتش میکردن گفت فلان جا اش میدن که بچه ها ولش کنن بعد که دید بچه ها رفتن گفت ماهم بریم شایداش میدادن
حالاحکایت شمامتوهما همینه جیگر
روحانی چه ربطی به میرحسین داره؟
شما انقدر متوهمید که فکر میکنید روحانی وکیل مدافع شماهاست. براردر من روحانی همیشه یک سرباز خط مقدمی در جبهه انقلاب بوده است و هیچ سنخیتی با فتنه گران نداشته است. امر بر شما مشتبه شده است.
.....
اون کسایی که به روحانی رای دادن کسایی بودن که 8 سال پیش از ترس هاشمی به احمی رای دادن حالام به خلاطر وعده های زیبا به ایشون مگرنه فکر نکنین این 18 میلیون اگه جلبکی بودن که خود میر رای می اورد:))
Iran, Islamic Republic of
با این فضای بگیر و ببند! چه کسی جرات می کند رسما از موسوی و کروبی حمایت کند؟!
حامیان در خرداد 92 نظرشان را اعلام کردند
البته مردم در 9 دی نظرشون رو درباره این مزدوران....اعلام کردن ...
اعلام کردن فریاد زدن اتیش زدن جر زدن بعدم کدوم بگیر ببند ؟سرلانتون که ازادن هنوز محاکمه نشدن اوناییم که اوف شدن شکایت کردن غرامت گرفتن فقط موند اون ع.س خدا بیامرز که اونم مهم نیست ؛مهم شما چند تا بچه سرمایه دارید که الحمدولله دنیا به کامتونه پس خواهشا ببند حلقتو
آی کیو جان قرا بوده برید در سایت کلمه یک کلیک کنند همین. اونم همش شدید 10 هزار نفر.
Iran, Islamic Republic of
بدیهی است که رای دهندگان به روحانی بخش از همانهایی بودند که به موسوی و کروبی رای داده بودند
بخش هایی ...یعنی 7 درصد ...
و بلکم کمتر...
آقا ما 7 درصد شما 93 درصد . پس کوشید؟ هر چی میگردم نمیبینمتون . من میخوام شما 93 درصد رو پیدا کنم تو خیابون که نیستید تو دانشگاهها نیستید تو ادارات نیستید پس کجایید؟
این حرف درست است ولی کدوم عده طرفدار؟ طرفدارهای قبل از فتنه یا بعد از فتنه؟ قبل فتنه ای ها معلومه جزو همین انقلابند ولی بعد از فتنه ای ها اگر هم رایی داده باشند که اولا نداده اند و ثانیا عددی نبوده اند، فقط دلیل بر منافق بودنشان است و بس.
Iran, Islamic Republic of
اگر این همه تلاش در فضاهای مجازی صرفا منتج به این حضور اندک شده، چرا همه فضاهای مجازی حتی گوگل پلاس را هم فیلتر کرده اید!
از سایه ها می ترسید؟!
دانشجو
برو عمو شما 8 ماه تو فضای حقیقی نتوستید هیچ غلطی کنید و مثل آشغال جمتون کردیم ، حالا می خواید در فضای مجازی چه غلطی کنید ؟
دانشجویی که این گویش رو داره بمیره بهتره . بی ادب
حسین
Russian Federation
بی ادب تویی با امثال تو که سطل زباله آتیش می زنی..آخرش چون به سطل زباله علاقه داشتید فرستادیمتون همون جا ...
همه فضاهای مجازی کجا فیلتر شدند؟...فضای مجازی از لحظه بالا اومدن ویندوز تا خاموش کردنش شامل میشه...همش فیلتر شده!؟
مهدی
ما مرد جنگیم برادر از سایه نمیترسیم از افکار بی دین ها و ترویجش می ترسیم
نه ازبی حیایی شما بچه ...میترسن شماها که ادما رو لخت میکنید وشکنجه میدید و میسوزونید حیا که ندارید یه دفعه مثل لیدراتون بی بی سی ومن وتو اب رو رو میخورید حیا روقی
شماها کمید ولی بی حیایید این بی حیاییتونه که فیلترتون میکنه
واقعا خجالت نميكشيد؟اينقدر با اب وتاب نوشتي "أعلام كسترده" اين سايت ...
مرتضی
میشه من بدونم با آزادی این مزدورهای بیچاره ، چه گره ایی از کار مملکت باز میشه!!؟؟؟

یعنی مثلا اگه آزاد بشن همین یه مقدار تکنولوژی هسته ایی که مونده واسمون رو حفظ می کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه چیزی مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا همه رو دادن رفته..........
این آقایون حقوق دانن بلدن چطور ....
منم طرفدار دوآتیشه موسوی ام ولی کارمند دولت هم هستم. تو این جو اگر با اسم امضا کنم بنظر شما سرنوشتم چیه؟
من و خیلی های دیگه نمی تونیم هزینه بدیم! شاید ترسو هستیم که هستیم وگرنه امثال شماها قدرت اصلی مملکت رو نداشتید!
ترسو هم هستید...اما دلیلش اینه که ما اقتدارمون از دینمونه ... وگرنه با اینهمه امکاناتی که آمریکا و اسرائیل در اختیار شما قرار می داد باید در صد کشور پیروز می شدید ...تندروهای درمونده ....
بی نشان
خودتو زیاد جدی گرفتی اخوی!!!!!!!!!!!!!!
برو هر وقت شجاعت ايستادن پاى اعتقادتو داشتى بيا !
مهدی
حرامت باشه نون خیانت خوردن افتخار نداره
.....
فقط یه سوال چرا طرفدار دو اتیشه موسوی هستی ؟
United Kingdom
در تمام دنیا در طول تاریخ ترسوها توسری خوردن پس تو هم بخور هیشکی از ترسو خوشش نمیاد.
کسی که به یه چیز اعتقاد داشته باشه پای همه چیز می ایسته
شما به حرفهای خودتون هم اعتقاد ندارید
پس بذارید ....داراش بیان وسط
علاوه بر ترسو ، دروغگو هم هستی.چند تا از رفقا من طرفدارهای موسوی هستند و ساکت که نیستند هیچ همش هم در حال فحش پراکنی هستند و با کمال پرروئی مثل تو هی میگن آزادی نیست.یه روز بهشون گفتم ببخشید میشه به من بگید آزادی چه شکلیه؟بابا این راستیها هم بالاخره طرفدار یک شخصی هستند.شما هرچی دلتان میخواهد به شخص مورد نظر راستیها میگید و هر لیچار و دروغ و افترائی که میخوهید به انها میزنید اما به محض اینکه اونها انتقادی میکنند ، تازه توسط شما که اقلیت هستید محکوم میشوند و کلی فحش میخورند که شما دیکتاتورید و نمیتونم از این حرفها.والا اینقدر که احمدی نژاد بیچاره فحش خورد ، موسوی که اقلیت بود نخورد.بسکه وقیح ، پررو و از خود راضی و وطن فروش هستید دست پیش را هم میگیرید که عقب نیافتید.همچین میگه انگار روزی صد تاشون را دارند اعدام میکنند.بابا یکی از بیرون نیگاه کنه فکر میکنه شما تو حکومت هستید نه راستیها.
همینجا ببین نظر تو چاپ میشه ولی من باید صد تا کامنت بزارم تا یکیش منتشر بشه.همینجا داری حرفتو میزنی و میگی آزادی نیست.
یکی از مردم 22 بهمن و نه دی
عزیز دو اتشه !الان در دوران روحانی مچکریم هستیم که اگر رسما اسراییل را هم به رسمیت بشناسی باز کرسی تدریس دانشگاهیت وحقوق چند میلیونی شما سر جاشه!لذا شما وامثال شما خیلی نگران نباشید.راحت حرفتان را بزنید ببینیم چرا طرفدار دو اتشه هستید.
به عنوان شروع بفرمایید:چگونه قبل از اتمام رای گیری چه برسد به اتمام شمارش ارائ کسی در جمع رسانه ها خودش رو رییس جمهور معرفی میکند وبرخی هم میگویند اگر غیر از این نتیجه ای اعلام شد مردم بریزند بیرون!
طرفداری از روی لجاجت وبی منطقی برای مراد شما امتیازی محسوب نمیشودولی برای شما بسیار کسر شان به دنبال خواهد داشت!!
بپا نسوزي جيگر
خیلی جالبه ! مزدورانی که این طومار رو امضا کردن ، غالبا مشتی آشوبگر با پرونده های سنگین هستند
به قول روحانی شما خودتون آزادید برید سجده شکر به جا بیارید ...
فیروزی
United Kingdom
تلاش برای زنده نگه داشت فتنه گران با نفس های مصنوعی آلوده
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
دوباره این قماش توهم زد
اینا همون احمقایی هستن که به نظام انگ تقلب 11 میلیونی می زدن
همین احمقها خیال می کنن ایران هم مثل اوکراینه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گران
البته فتنه گرانی که 8 سال کشور رو عقب بردند و باعث تحریم و بنزین آلوده شدند و فسادهای اقتصادی عظیم رو بوجد آوردند
Iran, Islamic Republic of
اعدام که شدن باید برای گورشون اون سایت نظر سنجی کنه
لطفا سریعا مین جا و در همین سایت یک نظر سنجی بگذارید تا معلوم شود چند نفر خواهان محاکمه و اعدام سران خبیث فتنه هستند
حسن
Iran, Islamic Republic of
بخشش جایز نیست،اعدامشان کنید.
به یاد شهید غلام کبیر
آخه که به ویژه جوونا جرأت می کنند این نامه رو امضا کنند، هر جوونی که این نماه رو امضا کنه باید از استخدامی هم خداحافظی کنه
پررو همین الان داری حرفت را میزنی و کسی هم کاریت نداره ولی هی سیاه نمائی کن.مگه نه داری حرفت را میزنی؟مگر کسی کاریت داره ابله نادون؟داری اظهار نظرت را میکنی و کسی هم کاریت نداره.پس چی میگی؟آدم از موجوداتی مثل شما که در روز روشن دروغ میگویند حالش بهم میخوره.من خودم هم مخالفم.البته عمرا مثل شماها باشم که اگه روزی مثل تو شدم دستم را در پریز برق میکنم که ادعا وطن پرستی داشته باشم و از اونطرف نوکر دست به سینه و شیفته و نابود آمریکائیها .هر چی میخواهم هم میگم و عندالهی هیچی نمیگن.اونا بیچارهها ممکنه به یه شخص معمولی که مد نظر منه توهینهائی بکنند ولی ما ... و همه چیز آنها را دشنام میدهیم و اونها هیچ عکش العملی نشان نمیدهند بعد هم شما طلبکار هستید که اینها تندرو و تمامیت خواه هستند.دز صورتیکه در عمل شما تمامیت خواه هستید.
برادر معلومه تو عمرت یه بار هم در امضای طومار شرکت نکردی. ضمنا کدوم استخدامی؟ فکر کنم شما سنت بالای 60 باشه . هنوز فکر میکنید کسب و کار مثل دهه شصته
Russian Federation
به هر حال اگه غلطی می تونستید بکنید همون 8 ماه می کردید ...حتی ریگی و منافقین ، اسرائیل و آمریکا وهابیون و ... هم با شما همنوا شدن ، اما دیدید که هیچ غلطی نکردید ...
مهدی
مگه دولت حسن خان استخدامی هم داره ؟
United States
مرگ بر فتنه گر
اگر کسی بخواد در این سایت رای بده حسابش با کرام الکاتبین است. خودتون هم اینو می دونید. خیلی ها از ترس سکوت می کنن نه از یبی تفاوتی پس لطفا به حساب خودتون نذارین....
خیلی پ....تشریف داری.دروغگو هستید.
Russian Federation
اگه حرف شما درست بود ، میرحسین و کروبی و خات... که راس فتنه هستند باید 100 دفعه اعدام می شدند ...
چه جالب شماها که هر اتیشی خواستید سوزوندید کسی هم کاریتو ن نداشت ،کوچولو بااین همه ترس تو رو به سیاست چی کار این همه اوانس گرفتید بازم میترسید ؟بی حرفیتون از سراینه که هرحرفی داشتید فریاد زدید دیگه چیزی ندارید بگید
علی اصغر
آقا مرتضی گره ای ار کار این مملکت باز نمیشه و لی بازیگر اصلی این فتنه یعنی .... بزک چی بزرگ با آزدادشدن آنها و برورشان دیگه شبها آسوده میخوابه چون در حال کابوس این را داره که هر آن این دو نفر با دادن اطلاعا ت کامل از مهره اصلی فتنه تقاضای عفو کنند مخصوصآ از جانب کروبی این احتمال بیشتره .
غلط کرده بی شرف ها...
مملکت را به آشوب کشیدن ...
....
من هم جزو امضا کنندگان هستم
Russian Federation
من هم جزو امضاء کنندگان اعدام سران ملعون فتنه هستم .... رو هم اضاف کنید ...
خدا به راه راست حمایتت کنه
Iran, Islamic Republic of
مرک بر جلبک و فتنه و فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
موسوی و کروبی اعدام باید گردد
صهبا
Iran, Islamic Republic of
10 نفر نشسته اند دارند شب و روز توش امضا می زنند :)
یک درخواست از جهان
سایت هایی چون شما هم باید یک نظر سنجی بگذارید از کسانی که خواهان اعدام سران فتنه هستند.
موشک جواب موشک؛
چرا شما سایت های خبری کاری نمی کنید؟!
ایران نه مصر و نه اوکراین نیست؛
رها بشن که جبران نقایص قبلی فتنه شون رو بکنن؟!
همین که نفس می کشن باید برن دست و پای رهبری رو ببوسن؛
اگه حرمت رهبری نبود الآن دیگه سری روی تن سران فتنه نبود که به ادعا بلند بشه!
این بار هم اگه کسی جرأت می کنه فتنه کنه.
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه هوتوتو هوتوتو
تکرار کنین
هوتوتو
بگین
هوتوتو
هوتوتو
هوتوتو
یعنی زباله دانی
یعنی هوتوتو
همه بگین
هوتوتو
هفت دهم درصدیا بلند بگین
هوتوتو
هوتوتو
هوتوتو
هوتوتو
فتنه گرا بلند بگین
هوتوتو
یعنی آتیش زده شدن
بلند بگین
هوتوتو
اونور آبیا
بلند بگین
هوتوتو
هوتوتو
هوتوتو

جهان متشر کن تا که برات بساط منفی جور کردم

فتنه گر و جلبک سبز هوتوتو
Iran, Islamic Republic of
جهان نشون دادی که تکی ییدونه ای
نه پایداری چی هستی نه اون گروه اینگروه
جهاااااااااااااااااااااان نیوزی فقط و فقط
میخوایین بدونین چند نفرن پیامکی بگید به سیما بزنند تا بفهمید ما بیشماریم
پیامکی از طریق سیما خودتان اعلام کنید تا بفهمید ما بیشماریم
دوات باید به همه وعده هایی که داده عمل کنه...
مجید مجد
راستی در کنار این بحث ها از م.ه چه خبررررررررررررررررررررر؟؟؟
از ساندویچی و صنف ساندویچ خوری چه خبرررررررررررر؟؟؟
مرگ بر موسوی و کروبی
مرگ بر افراطی گری
همدیگر را دوست دارید ملت با فرهنگ
پیشنهاد می کنم یک نظر سنجی برای اعدام این دو بذارید ببینید چند میلیون رای میاره.اونوقت این جلبک ها از رو میرن؟
ایزدی
درتاریخ اسلام خواندم همان کاری سران فتنه با امام علی علیه اسلام کردند الان حامیان فتنه می خواهند تکرار کنند.
Iran, Islamic Republic of
دروغ میگین چرا؟؟ از 15000 هم رد کرده که!!!
بنده به هیچ چیز کار ندارم فقط می خواهم که در دادگاه و بطور علنی محاکمه شوند
Russian Federation
اینجوری باشه که باید اعدام بشوند ! ما هم خواستار محاکمه هستیم ...کاش توفیق اعدام این مزدوران نصیبم می شد ...
عجب
منم ىوست دارم از حصر آزاد شوند و به جرم فساد فی الارض اعدام شوند
ماشالله خودت حکم میدی خودت اجرا میکنی . مسلمونم لابد هستی؟
معلم
عامل خیلی از گرفتاری های فعلی از جمله تحریم ها همین فتنه گرها بودند البته باید قبول کرد بسیاری ازکسانی که به موسوی و کروبی رای دادند از اهداف آنها اطلاع نداشتند ؛ بنده امام جمعه ای را می شناسم که به کروبی رای داد ولی بعدا توبه کرد و گفت من نمی دانستم که این شیخ می خواهد در مقابل رهبر معظم انقلاب موضع بگیرد .
روح الله
Iran, Islamic Republic of
..