شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

از سازمان‌محیط‌زیست تفحص می‌شود

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 346398
نماینده مردم قائن در مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان‌های محیط زیست با ۱۵ امضا و به دلیل عدم توجه به مناطق محروم و مرزی کشور تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.
به گزارش جهان، جواد هروی نماینده مردم قائن در خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، درباره طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست، اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست هر کدام با ۱۵ امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

وی افزود: علت اصلی تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست عدم توجه به مناطق محروم کشور و همچنین برنامه‌ریزی‌های این سازمان در مناطق مرزی کشور است.

نماینده مردم قائن در مجلس تاکید کرد: مناطق محروم و مرزی کشور از سوی سازمان محیط زیست کاملا فراموش شده‌اند و باید این سازمان یک بازنگری مجدد نسبت به امکانات و تجهیزات این مناطق داشته باشد.

هروی در پاسخ به این پرسش که آیا با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست نیز جلسه‌ای داشته‌اید یا خیر گفت: بله، جلساتی را برگزار کرده‌ایم و البته امروز هم معاون وی در مجلس حضور داشت و ما این طرح تحقیق و تفحص را به معاون خانم ابتکار توضیح دادیم.

وی ادامه داد: امضاکنندگان طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست معتقدند که بسیاری از مشکلات در بحران آب نواحی شرقی، دریاچه ارومیه و جنگل‌های نواحی شمالی به دلیل کم‌توجهی سازمان محیط زیست است و ما نقش این سازمان در نارسایی‌های محیط زیستی کشور را نمی‌توانیم نادیده بگیریم.

وی در پایان گفت: طرح تحقیق و تفحص از صداوسیما را نیز به هیأت رئیسه ارائه کردیم؛ مطالبه ما این است چرا صداوسیما به خوبی مشکلات مناطق محروم را پوشش نمی‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *