شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

تفکر آمریکایی در کشور جایگاهی ندارد

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 346164
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه سند راهبردی آمریکا این است که باید کاری بکنیم همه آمریکایی فکر کنند، گفت: تفکر آمریکایی در کشور جایگاهی ندارد
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده‌ سپاه ناحیه نور اظهار داشت: جوامع انسانی منشأ تولید قدرت هستند، انبیا و بزرگان دین که مسئولیت هدایت دین را دارند، در صورتی می‌توانند حکومت کنند که مردم این قدرت را در اختیار آنان قرار دهند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشان داد مردم با میل و اراده خودشان قدرت را در اختیار امام(ره) و رهبر معظم انقلاب قرار دادند.

وی افزود: عنصر اصلی که خدمت را در جبهه حق قرار می‌دهد، تربیت درست است، اگر تربیت براساس احکام دین صورت بگیرد، قدرت تولید شده در اختیار جبهه حق قرار می‌گیرد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بسیج بر محور خدایی شکل گرفت، امام هم به اعتبار اخلاص خود قدرت مردمی را در اختیار داشت، تصریح کرد: بسیج و سپاه هم این مسئولیت را پذیرفتند تا در کنار علما، فقها و اساتید در مسیری که اسلام مشخص کرده قدم بردارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه سند راهبردی آمریکا این است که کاری بکنیم تا مردم هر کشور با هر شناسنامه و هویتی مثل ما فکر کنند، آمریکایی عمل کنند، نگاه‌شان به جامعه نگاه آمریکایی باشد، اظهار داشت: از آنجایی که هر انسان دارای اختیار است و باید در موضوع تربیت ورود پیدا کند و به فرموده مقام معظم رهبری بسیاری از تربیت‌ها نیازی به آموزش و کلاس ندارد و عملکردها، رفتارها، نوع بیان در تربیت نقش اساسی دارد، سپاه و بسیج باید با جدیت ورود پیدا کنند.

شاهچراغی در پایان حضور جوانان مومن و متدین در سپاه را از جمله برکات دانست و افزود: معرفی فرمانده‌هان جوان به این دلیل است که از عنصر جوانی به شایستگی استفاده شود، ما مامور به انجام وظیفه و تکلیف هستیم و زمان در آن معنا پیدا نمی‌کند.

به گزارش فارس، در این مراسم حسین محمودی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نور معارفه شد و از خدمات ناصر توکلی فرمانده سابق سپاه ناحیه نور نیز تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *