پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

آنچه درديدار پرسپوليس - صباي قم گذشت

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 345466
هواداران تيم فوتبال پرسپوليس به دنبال شکست استقلال برابر ملوان در شعارهاي عليه امير قلعه نويي، از صمد مرفاوي مي خواستند به استقلال برگردد.
به گزارش جهان به نقل از ورزش سه، ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و صباي قم در هفته بيست و هفتم رقابت هاي ليگ برتر عصر امروز جمعه به قضاوت عليرضا فغاني در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد که حاشيه هاي آن را در زير مي خوانيد:

هواداران پرسپوليس پيش از آغاز بازي و در حالي که بازيکنان اين تيم براي گرم کردن به زمين آمده بودند، بازيکنان خود بويژه سيد جلال حسيني و محسن بنگر را تشويق کردند.

پرسپوليسي‌ها احتمال دعوت شدن بنگر به تيم ملي را به او تبريک گفتند. روز گذشته در خبرها آمده بود فدراسيون فوتبال پاسپورت چند بازيکن پرسپوليس از جمله محسن بنگر را براي صدور رواديد اردوهاي تيم ملي از اين باشگاه گرفته است.

سيد جلال حسيني که در اين بازي به دليل سه اخطاره بودن نمي‌توانست تيمش را همراهي کند، پيش از آغاز بازي کمي در کنار زمين گرم کرد و در حال حاضر در جايگاه ويژه مشغول تماشاي بازي است.

همچنين مهرداد ميناوند، بهنام ابوالقاسم‌پور، محمد پنجعلي، مارکار آقاجانيان، دن گاسپار و ميکو بدنساز تيم ملي هم از نزديک اين بازي را مي‌بينند.

هواداران پرسپوليس در طول بازي بارها به شکست سنگين روز چهارشنبه استقلال اشاره کردند و عليه مهدي رحمتي دروازه‌بان اين تيم هم شعارهايي سر دادند.


بعد از به ثمر رسيدن گل نخست پرسپوليس علي دايي بارها مورد حمايت هواداران اين تيم قرار گرفت.

* هواداران پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه عليه مهدي رحمتي دروازه بان و امير قلعه نويي سرمربي استقلال شعارهايي سردادند. آنها در شعارهايشان از صمد مرفاوي مي خواستند به استقلال برگردد و هدايت اين تيم را از امير قلعه نويي بگيرد!

* کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس و نيمکت نشينان اين تيم به پنالتي که عليرضا فغاني به سود صباي قم گرفت به شدت اعتراض کردند. آنها معتقد بودند هيچ خطايي صورت نگرفته است.

* در نيمه اول بازيکنان دو تيم بارها خود را روي زمين انداختند و صحنه هاي خشني را هم رقم زدند.

* بهزاد غلامپور مربي دروازه بان هاي پرسپوليس نيز از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.

در ليستي که به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادي داده‌اند اسم کوچک بادامکي با نام غلامحسن ذکر شده است در حالي که او برادر بازيکن سابق پرسپوليس است و نام بازيکن پرسپوليس غلامحسين بادامکي است.

* علي دايي با نام سلطان تشويق شد.

* تا دقيقه ۲۵ بازي ترافيک در اطراف ورزشگاه آزادي وجود داشت.

* کادر فني پرسپوليس پس از پايان بازي از نيلسون دروازه‌بان سرخ‌پوشان تشکر کردند.

* در جريان بازي در دو صحنه بازيکنان پرسپوليس روي زمين افتادند که مرفاوي اجازه نداد بازيکنانش توپ را به بيرون بزنند.

* هواداران پرسپوليس عدد ۴ را به خاطر اينکه روز گذشته استقلال ۴ گل از ملوان دريافت کرده نشان مي‌دادند.

* هواداران عليه سيد مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال شعار سر دادند.

* هواداران پرسپوليس عليه رضا عنايتي شعار سر مي‌دادند. او پس از اعلام پنالتي به سمت هواداران رفت و براي آنها دست زد.

* رضا نورمحمدي و پولادي از هواداران درخواست داشتند تا عليه عنايتي شعار ندهند.

* پس از اينکه داور ضربه پنالتي را اعلام کرد علي و محمد دايي نسبت به آن اعتراض داشتند. سرمربي پرسپوليس با دو دست بر سر خود مي‌کوبيد و نسبت به اينکه داور چرا آن صحنه را خطا گرفته معترض بود.

* علي دايي در چند صحنه نسبت به عملکرد پيام صادقيان معترض بود.

* تا دقيقه ۴۰ بازي هواداران در حال ورود به ورزشگاه بودند.

* پس از اينکه پرسپوليس گل دوم بازي را به ثمر رساند هواداران شعار قهرماني سر دادند.

* سيد جلال حسيني بين دو نيمه به رختکن پرسپوليس رفت.

* هواداران پرسپوليس با شعارهايي خواستار برگشت پرويز مظلومي به استقلال بودند.

* پس از اينکه پرسپوليس گل دوم را زد رضا محمدي گلر سرخپوشان که در پشت دروازه مشغول گرم کردن بود وارد زمين شد و نيلسون را در آغوش گرفت. همچنين حرکات نيلسون پس از به ثمر رساندن گل قابل توجه بود.

* بين دو نيمه تدارکات پرسپوليس به فرشاد قاسمي مدافع سرخپوشان پنالتي زد.

* هواداران بين دو نيمه نيلسون را به شدت مورد تشويق قرار دادند.
هادي شکوري پس از اينکه در دقيقه ۵۶ جاي خود را به سعيد لطفي داد، نسبت به اين تعويض معترض بود اما صمد مرفاوي، سرمربي صبا به او توجهي نداشت.

* قبل از شروع نيمه دوم دايي، باقري، رضا محمدي، سيدصالحي و فرزاد حاتمي به سمت جانباز حاضر در ورزشگاه رفتند و از او تقدير و تشکر کردند. اين جانباز با خود پلاکاردي دارد که روي آن نوشته: «پرسپوليس سرور سپاهان است و استقلال اصلا به حساب نمي‌آيد.»

* سيدجلال حسيني، بهنام ابولقاسم‌پور و محمد پنجعلي در جايگاه ويژه روي ۲ صندلي با يکديگر در مورد مسائل پرسپوليس صحبت کردند.

* هواداران پرسپوليس پيگير وضعيت سيدجلال حسيني بودند و در مورد حضورش در قطر از او سوال مي‌پرسيدند که او در واکنش به آنها گفت که همه چيز دست خداست.

* هر بازيکني از صبا که روي زمين مي‌افتاد هواداران پرسپوليس شعار "پنالتي پنالتي" را سرمي‌دادند.

* صمد مرفاوي در صحنه‌اي نسبت به حرکت پولادي معترض و معتقد بود که خطاي او اخراج داشته است.

* بلندگوي ورزشگاه تعداد هواداران حاضر را ۲۷ هزار نفر اعلام کرد.

* هواداران پرسپوليس عليه علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال شعار سردادند.

* حميد علي‌عسگر با کارت زردي که در اين ديدار گرفت ۳ کارته شد و بازي با داماش را از دست داد.

* علي دايي نسبت به اينکه داور به دهنوي و علي‌عسگر کارت زرد نشان داد به شدت معترض بود. وي از عملکرد مهاجمان سرخ‌پوش نيز اعتراض داشت.

* هواداران پرسپوليس در بيانيه‌اي از باشگاه ملوان تقدير کردند. در اين بيانيه آمده بود: «باشگاه بزرگ ملوان، از شما، کادر فني و بازيکنان تيمتان تقدير مي‌کنيم که هم از پرسپوليس ۶ گل خورديد و هم استقلال را با ۴ گل شکست داديد و عدد انحصاري ۴ را از آن خود کرديد. اميدواريم که هميشه موفق باشيد.»

* پس از اينکه تيم پرسپوليس گل سوم را به ثمر رساند نيمکت‌نشينان سرخ‌پوش پتوهاي خود را به هوا پرتاب کردند.

*صادقيان در پايان بازي پيراهن خود را به سمت هواداران پرسپوليس پرتاب کرد و با جانباز کنار زمين نيز عکس يادگاري گرفت.

سيدمهدي سيدصالحي مهاجم پرسپوليس که امروز براي تيمش به ميدان نرفته بود، پس از پايان مسابقه برابر صبا با عصانيت زيادي ورزشگاه آزادي را ترک کرد و حتي حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران هم نشد.

* بهنام ابوالقاسم‌پور و مهرداد ميناوند پس از پايان اين ديدار به رختکن پرسپوليس رفتند.

* زماني که بازيکنان دو تيم در حال رفتن به رختکن بودند، در ميکسدزون ورزشگاه آزادي بين يکي از اعضاي تدارکات صدا و سيما با ماموران نيروي انتظامي درگيري رخ داد که پس از چند دقيقه اين درگيري خاتمه پيدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *