سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲۸
۲۰۷
خانم میلیاردر شورای شهر؛

هم بنز داریم هم لکسوس، پرادو و رنو فلوئنس/ مردها همیشه غر مي‌زنند

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 345058
همسرم خیلی به ماشین علاقه دارد، هم بنز دارد و هم لکسوس و هم پرادو، البته خودم یک رنو فلوئنس قرمز دارم و ترجیح می دهم ماشین‌هایم هم مثل لباس‌هایم رنگ شاد داشته باشد.
فاطمه دانشور
فاطمه دانشور
به گزارش جهان، "او در شورای شهر، شاید از سرِ زندگی آرمانی و بدون دغدغهِ مالی، حضور دارد چون حقوق ماهانه شورای شهر حتی کفاف شیر خشک، لباس ها و اسباب بازی کودکانش را هم نمی‌دهد."

"این وصفی است که گزارشگر یک روزنامه تازه تأسیس اصلاح‌طلب از "فاطمه دانشور" از زنان اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم، نوشته است. شورایی که ازهمان ابتدای شروع به کارش، درباره انتخاب رئیس و شهردار تهران، دچار حاشیه‌های فراوان شد و شاید بتوانیم دومین شورای شهر پر حاشیه تهران بنامیمش.

دانشور خانه ۵۰۰ متری در یکی از کوچه‌های دنج نیاوران دارد، خانه‌اي که خبرنگار اینگونه وصفش می‌كند: حیات را که با درخت‌های سر به فلک کشیده و انواع درختچه‌ها و گل‌های هرس شده پشت سر می‌گذاری، همه وسیله‌های زندگی و تزئینی رنگ‌های شاد و تند دارند، از یخچال گرفته تا کف پوش‌ها و دیوارهای اتاق کودکان!

خانم دانشور درباره فرزند دار شدن مي‌گويد: مسلما من اگر اینقدر پول نداشتم، برای داشتن چهار بچه برنامه‌ریزی نمی‌کردم! الان با شرایط نگه‌داری بچه‌ها و کار بسیار زیادم در مؤسسه خیریه‌ای که دارم و شرکتی که بیشترین درآمدم از آن است، وقتی به خانه بر می‌گردم، کمی اضطراب دارم.

دانشور با تأييد اينكه مشغله كاري اجازه رسيدگي و تربيت فرزندان را به اونمي‌دهد، مي‌گويد: مادر بودن براي اين چهارتا بچه در كنار كارهاي اتاق بازرگاني تهران و شوراي شهر خيلي سخت است، اما چون از اول برنامه‌ريزي كرده بودم كه فقط درشرايط تمكن مالي فرزندآوري كنم، با يك مقدار برنامه‌ريزي و گرفتن دو پرستار شبانه‌روزي،الان حس مي‌كنم زياد هم سختي ندارد!

دانشور با تكيه بر تمكن مالي و نفي بچه‌دار شدن در فقر از ترس تلف شدن نوزاد مي‌گويد: بچه داشتن واقعاً بيش از هرچيزي به پول خيلي زيادي نياز دارد، نوزاد دارو مي‌خواهد، شيرخشك مي‌خواهد، داروها الان خيلي گران شده‌اند و اگر نتواني يك كدام را هم تهيه كني، به بچه آسيب مي‌رسد و گاهي ممكن است از بين برود.

خبرنگار با ارائه آمار از مال و اموال دانشور و درباره جزئيات خانه مجلل و شلوغ آنها به چهار خدمه‌ ایشان اشاره مي‌كند كه امور خانه را در دست دارند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه می‌گوید: وقتي به خانه برمي‌گردم، كمي اضطراب دارم، چون به هرحال مردهاي ايراني هميشه غر مي‌زنند، باز هم هركاري بكني، يكجا بايد غر بزنند: چرا براي بچه‌ها وقت بيشتر نمي گذاري؟ چرا ديرتر آمدي؟ چرا به مسافرت كاري مي‌روي؟ ...

وي درباره علاقه خودش و همسرش به ماشين مي‌گويد: همسرم خیلی به ماشین علاقه دارد، هم بنز دارد و هم لکسوس و هم پرادو، البته خودم یک رنو فلوئنس قرمز دارم و ترجیح می‌دهم ماشین‌هایم هم مثل لباس‌هایم رنگ شاد داشته باشد.

پیش از این خانم فاطمه دانشور عضو اصلاح طلب شورای شهر چهارم تهران، در گفتگویی درباره رای خانم الهه راستگو به شهردار شدن قالیباف، این گونه معرفی کرد: دروغ، نفاق و تهمت سه ویژگی راستگو است و حزب اسلامی کار باید وی را اخراج کند.
https://jahannews.com/vdccppq142bq0x8.ala2.html
jahannews.com/vdccppq142bq0x8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنده باد این شیر زن که هم داراست و هم دست ندارها را هم می گیرد
Russian Federation
بگو واسه چی میای اینجا در حمایتش کامنت میذاری ...
حالا چقد بهت فلوس داده ؟
زیاااااااااااااااااااااااااااد
حبيب
في حلالها حساب و في حرامها عقاب
ناظر خارجی
اتهام زیبنده مومن نیست....
پیرو
ایشون اگه رای اورده بخاطر این بوده که: اولا کسبش حلال بوده ودوما اینکه باعمل به فرامین قران دستشم توخیر بوده! ...
Russian Federation
من بمیرم بعد این مرفهین بی درد دم از فقرا هم می زنن ؟
تو که 5 خودور آخرین سیستم داری ، آیا تو عمرت یه هزاری به فقیری دادی ؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
ثروتمند بودن هیچ اشکالی نداره، تا کی باید اینقدر قدیمی فکر کنیم.
در ضمن برادر یا خواهر گرامی اول متن رو خوب بخون که که گفتن موسسه خیره دارن.
Russian Federation
جناب احسان...
باید دید نگاه شما علوی است و یا اموی ...اگر علوی باشد که امام شرایط زمامدار را گفته و درک این مطلب نیاز به قدری مطالعه دارد که شما این زحمت را به خود نمی دهید ...
البته باید دید موسسه خیریه در چه راستایی است !!!
متاسفم
ffer
....منظورتون ایشون که نیستند؟
نوبخت ازقائمشهر
...شما هم چرا موضوع رابا عینک بدبینی نگاه میکنی؟دراسلام اصل را بر درست بودن نیت عمل نیک میگذارندجزاینکه عکسش اثبات شود
Russian Federation
بحث قیام و راحت طلبی بحث دنیا خواهی و آخرت جویی ، دو مقوله ای است که هر گز با هم جمع نمی شود .و تنها آنهایی تا آخر خط با هم هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند امام خمینی ره
امين (يكي از ميليون ها غير مرفحين ايراني)
موسسه خيره داشتن ملاك كمك به فقرا نيست.
بيشتر اين كارها براي معروف كردن خودشان است.
در ثاني كجاي فرهنگ و دين ما گفته فخر بفروشيد.
ايشون دارن نوش جونش چرا اينجوري مي گن و دارن جار مي زنند شايد خيلي ا نداشته باشند و حسرت بخورند.
نوبخت
کسب مال حلال حق هر انسان است....
کاش خودش وخیرییه اش رابه رخ مردم نمیکشید!درودبرثروتمندانی که درگمنامی دست افتاده میگیرند وهیچ پزوافاده وغرور و....ندارند!
خیر
پول دار بودن خیلی خوبه اما به شرط عدالت:
توی شهری که خیلی ها به مراتب از این خانم بیشتر کار میکنن و موثرترند ولی از صیح تا شب دنبال یه لقمه نونن بعد حقوق اینا و پاداشاشون اندازه یه عمر کارکردن کارگراست و خیلی از مهندسا پول دار بودن ایراد داره...
ثروتمند بودن اشکال ندارد اما خوی اشرافیگری داشتن اشکال دارد هم به لحاظ شرعی هم به لحاظ اخلاقی .
ایشون با این مصاحبه ای که انجام دادند خوی اشرافیگری خود را به رخ جامعه ایرانی کشیدند واقعا برای بعضی ها متاسفم که از این جور آدمها حمایت می کنند
محمد
احسان جان؛
درستي و غلط به قديمي يا جديد بودن نيست. چه بسيار افكار جديد و بي نهايت پوچ.
پولدار بودن بد نيست، اما پول پرتي عيب و گناه است. بنز و پرادو و لكسوس و رنو داشتن و علناً به اين‌ها افتخار كردن، اسراف و تجمل‌گرايي است. مايه ننگ مردمي است كه به ايشان رأي داده اند به هزار اميد و آرزو.
ياد آن پدري باش كه توان خريد 2 كيلو ميوه براي فرزندان كوچكش ندارد و به ياد اين ...
طوسی
ثروتی که ازطریق رانت وکندن وبردن از فقرا باشه اشکال داره.این هم به یاد داشته باش مال حلا ل این قدر جمع نمیشه.کمک رانت خواران به فقرا مثل این میمونه که بری از مسجد دزدی کلان کنی و بعد برای مسجد یه فرش بخری!!این که کار خیر نیست برادر من.
طوسی
ان اکرمکم عندالله اتقاکم
ولی متاسفانه الان تو جامعه و برای بعضی مردم ما فقط پول که مهم
mehdi
حضرت علی (ع) می فرمایند اگر دیدی یک جایی ثروت زیاد جمع شده بدانید حق خیلی از افراد در آن جا هست.
احمد
Iran, Islamic Republic of
من خیلی از ثروتمندا رو دیدم که از راه رانت و ربا و کم فروشی و هزاران تخلف و گناه پولدار شدن ولی یا برای تطهیر خود یا فریب افکار عمومی یا عشق خود نمایی در موسسات خیریه کار خیر هم می کنند!!! عزیز من اگر این ثروت های باد آورده که در جیب یک عده خاص می رود در مملکت اسلامی بدرستی مدیریت و توزیع شود شما در کشور فقیری نخواهی دید که به خاطر آنها موسسه خیریه ای تاسیس کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
امام علی(ع) بیش از همه تولید می کرد و کمتر از همه مصرف می کرد
امام خمینی میفرمایند مسءولین باید از طبقه ای باشند که بتوانند مستضعفین راهم درک کنند.شوهرش اسراف میکنه واین خانم هم ریا.کمک به خیریه!
اشکالی نداره به شرطی که ثروتش رو از ضایع کردن ودزدی از مال مردم دیگه بدست نیاورده باشه. مال حرام که فخر فروشی نداره !!!!!!
نه فقط... امثال شماها مسلمونید و به بقیه کمک میکنید....
Iran, Islamic Republic of
تو خبر داری نداده؟ چرا همش قضاوت می کنید؟ از خدا بترسید و خود سازی کنید و کار به کار دیگران نداشته باشید!
بنده خدا شرکت خیریه داره!
علی
ایشون از صفر شروع کرد و 1/4 از سود تجارتش را نذر فقرا کرد
آره تنها همدردی و کمکش به فقرا اینه که توصیه کرده از ترس فقر بچه دار نشن یعنی مخالفت با نص قرآن...
چقدر فرهیخته...
سعید
Iran, Islamic Republic of
امیر‌المومنین علی(ع) خطاب به مالک اشتر فرماندار مصر:
من از رسول خدا(ص) بارها شنیدم که می‌فرمود:
«ملتی که حق ناتوانان را از زورمندان، بی‌اضطراب و بهانه‌ای بازنستاند، رستگار نخواهد شد».
تو مثل تماشاچی فوتبالی که فوتبالیست به نون نوایی میرسد وتو فقط تشویق می کنی و دستت خالی
Iran, Islamic Republic of
حالم بهم خورد از اين آدم....
من
معمولا موسسات خیریه چون هیچ جا گزارش مالی نمی دهند....
خجالت داره
رضا
داستان زندگی این خانم را بخوانید تا متوجه بشید که تماما با تلاش و پشتکار خودش و از نداری کامل و سه بار بخشیدن جهیزیه اش به اینجا رسیده ... ما مسلمونیم ... پشت سر مسلمون هرچی دلمون خواست نگیم
محمد
كسي كه اقدام غير حزبي و مردم‌دارانه خانم راستگو را نفاق مي‌بيند، اما خيانت خودش به منافع مردم تهران را نمي‌بيند، زنده باد دارد؟!
مرده باد دروغ و نفاق و ريا. مرده باد اسراف و تجمل گرايي.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دست ندارها را می گیرد تا برای فئودال ها رای جمع کند!!! چقدر گرفتی رای دادی بیچاره!!! تا امثال شما رعیت مسلک ها چمشتون به مال باد آورده سرمایه داراست وضع مملکت درست بشو نیست!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
امام جعفر صادق علیه السلام فرمود: مردی ثروتمند، با لباس تمیز و مرتّب، نزد رسول خدا صلی الله علیه و اله نشست. سپس مرد فقیر و چرکْ جامه ای آمد و کنار مرد ثروتمند نشست. ثروتمند، لباس خود را جمع کرد.
پیامبرصلی الله علیه و اله فرمود: ایا ترسیدی که از فقر او به تو برسد؟.
گفت:نه!.
فرمود: ترسیدی که از ثروت تو به او بچسبد ؟
گفت: نه!
فرمود: ترسیدی لباس پاکیزة تو را چرکین و چروک کند؟ گفت: نه!
فرمود: پس چرا لباس خود را از او دور کردی ؟
گفت: یا رسول الله ! شیطان من، هر فعل قبیحی را در نظر من زینت می دهد و هر خوبی را زشت می نماید، در عوض این عمل، نصف دارایی خود را به او بخشیدم.

پیامبر صلی الله علیه و اله از فقیر پرسید: نصف دارایی او را قبول می کنی؟ فقیر گفت: نه!.
ثروتمند پرسید: برای چه ؟.
گفت: می‌ترسم آن حالتی که برای تو پدید آمددر من هم پیدا شود!
«اصول کافی،جلد2، صفحه 262»
حسین
United States
بحث اساسی اینست که این خانم نمی تواند نماینده واقعی مردم شهر تهران در شورای شهر باشند زیرا در بحث دفاع از حقوق مردم با توجه به موقعییت ایشان تضاد اساسی وجود دارد.

در ضمن ایشان بدانند نمایندگی مردم حق الناس است و چنانچه تشنه قدرت نباشد و اعتقادی به قیامت داشته باشند و منطق داشته باشند باید هر چه سریعتر استعفا دهند و این فرصت را در اختیار فردی که میتواند نماینده واقعی مردم باشد بگذارند...
اصلاح طلب و اصولگرا نداره، آدم باید مال اضافیشو ببخشه. 4 تا ماشین به چه دردت میخوره در حالیکه با پول اون 2تای اضافی میشه مشکلات چند تا آدم را حل کرد!
میشه با پول اون ماشین اضافی که تو پارکینگ پارک شده چند تا زندانی آزاد کرد!
به چند تا جوان وام ازدواج داد!
به چند تا خانواده کمک هزینه اجاره مسکن داد!
Iran, Islamic Republic of
.... نوزاد دارو مي‌خواهد، شيرخشك مي‌خواهد، داروها الان خيلي گران شده‌اند و اگر نتواني يك كدام را هم تهيه كني، به بچه آسيب مي‌رسد و گاهي ممكن است از بين برود."
نخیر خانوم دانشور بچه داشتن بیش از هر چیزی به احساس مادرانه و محبت و اعتقاد و ایمان نیاز دارد نه پول .وای به حال آن بچه هایی که از زیر دست پرستار شبانه روزی بیرون می آیند .منتظرم بی صبرانه ببینم بچه های شما را که پرستار بزرگ می کنند ود رآینده در پول غوطه ورند چگونه برای جامعه نقش آفرینی می کنند .
البته غیر از احساس مادرانه به پول هم نیاز دارد اگر بچه شما خدای نکرده مریض شد می تونید ببریدش دکتر بگید آقا ی دکتر من پول ندارم اما با احساس مادرانه بچه ام را آوردم مداوا کنید؟ ....
پیامو نفهمیدی.
Iran, Islamic Republic of
بله اگر اين احساس در تو قوي باشد و به خدا توكل كني مي شود.يك مادر.
خدا ادم چشم ودل سیر را زیاد کند
علی
....
به راحتی قضاوت نکنیم
محمود
Iran, Islamic Republic of
مسلمان نیست کسی که همسایه‌اش گرسنه سر بر بالین بگذارد!
مجیز نگو
شیر زن!!!
منظورت همین یارو فمینیست ..ه؟ رای این با پول خریداری شده. وجود این افراد فخرفروش و ازخود راضی درشورای شهر و سایر جاها مایه ننگه
در شرع ما ملاک برای فخر فروشی تقواست یا ثروت؟ این یارو مگه ثروتش رو از جیب من وتو در نیاورده؟ در پول های هنگفت حتما حروم وارد میشه و این زن فمینیست با پول حرام داره فخرفروشی میکنه
ما با ثروتمندها و ثروت و سرمایه مشکل نداریم. ابدا... مشکل ما فقط عدم شفافیت راههای ثروتمند شدن ثروتمندان محترم در ایران هست و بس...
مرفه بی درد
Iran, Islamic Republic of
خوب پولداری مگه عیبه؟؟؟اتفاقا خصایص خانم ... یعنی ناق و دروغ عیبه
Russian Federation
باید دید این پولا از کجا میاد ...؟
سرور
خصایص کسی که به دیگران تهمت دروغ و نفاق می زند عیب است.پولداری عیب نیست!
چه جوری پولدار شده؟؟!!

میتونه ثابت کنه ثروتش بادآورده و رانتی نیست و در شرایط برابر تونسته به ثروت برسه؟؟؟!!!

اگر در شرایط برابر وبدون استفاده از رانت و پارتی به ثروت رسیده نوش جان خودش وخانواده اش وباید بهش مرحبا گفت و الگو قرارش داد.

اما اگر غیر از این صاحب ثروت شده مطمئن باش به آن ثروت حلال و مشروع و قانونی و عادلانه نمی گویند! یعنی در شرایط نابرابر (رانتی ) این ثروت می تونسته حق دیگران باشد که نشده است(در صورت وجود ویژه خوری)!
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
با یک جستجوی کوتاه می توانید زندگینامه ایشان و طرز چگونه پولدار شدنشان را بیابید و بخوانید. کاملاً سالم و با زحمت فراوان بوده استو باشد که همگی درس بگیریم.
Iran, Islamic Republic of
خدا يه عقل سالم بده ، مومن تو برو ثابت كن كه مالش حرومه . ....
خصايص اين خانم بله، اما اگر منظورت خانم راستگوست، ايشان فقط رأي به منافع مردم دادند، نه رأي به پسر هاشمي رفسنجاني. اين اگر عيب است، ما خواهان اين عيبيم.
اف بر جريان.... و سركرده‌اش خاتمي....
صهبا
امیدوارم از راه حلال باشد
اگه نبوده پس چرا رای دادین؟؟؟؟؟
خداییش این تو مجلس چه می کنه؟
صهبا
کی گفته ما به این خانم رای دادیم ؟
در ضمن اگر از راه حلال هم باشه ادم نباید به مرفهین رای بده چون مردم را درک نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
امان از عوام فریب خوده!!
ایرانی
انهاییکه بدون شناخت به این دست ادمها که هیچ سنخیتی با کارهای مردمی ندارند رای میدهند آن دنیا مسئولند...
آنهاییکه بدون شناخت به امثال احمدی نژاد رای داده و می دهند مسئول ترند!!
Russian Federation
و امثال کسانی که به خات..... م...ر رای دادن در دنیا و آخرت مسئولند ...
صدرا
دیدیم روحانی چه گلی!!! به سر مردم زد
کافیه شش ماه اول احمدی نژاد و شش ماه اول روحانی رو با هم مقایسه کنی
حالا چیو داری به چی ربط می دی؟
Germany
یعنی دزد و رشوه و رانتخواری فقط در پیش اصلاح طلبها .. است ؟....
Serbia
.......در یک کلام یک افسادطلب غرب زده واقعی که نباید اجازه حضور در هیچ پستی در یک حکومت اسلامی رو داشته باشه .
واقعا با دل سیر، داشتن 2پرستار بچه، خومه 500 متری در یک مکان دنج بالای شهر درکی از فقر، نداری ،کوچه های تنگ و بوی بد پایین شهر وهزارو یک درد مردم دارند؟؟؟!!! شما فکر میکنید این اعضا که تقریبا همه مثل هم هستند برای مردم چکار میکنن؟ یک بفکر کارهای اقتصادیه یکی بفکر عکس گرفتن با تبلت و بقیه بفکر مسایل و بازیهای سیاسی . خدا بداد مردم برسد
احمد علی جهانبین
برو خانم اراجیف نگو ، ای مرفه دروغ گو
Iran, Islamic Republic of
ینی از قبل داشته؟؟؟ و با این همه پول قصدش از اومدن به شورا فقط خدمت بوده؟؟؟؟؟؟
مردم داریم؟؟ داریم اصلا مردم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمونه بارز از یک مادر مسلمان الگو ، منطبق با استاندارد های غربی !!!
Russian Federation
اشتباه منفی دادم ...
یعنی میگی یک مسلمان باید همیشه فقیر باشه؟؟؟
لطفا جواب بده
Russian Federation
روایت داریم که بسیاری از این ثروت ها یا با شبهه به دست میاد یا حرام ...
نه! اما یک زن مسلمان ثروتمند اینطوری از شرایط خانواده اش حرف نمی زنه
Russian Federation
یک .. غنی از دید علی ع هیچگاه فقرا را درک نخواهد کرد ...
Finland
مسأله پولدار بودن يا نبودن نيست ، مسأله سبك زندگى اى است كه در اين گزارش سعى در تبليغ آن است.
امين
كي گفته مسلمان بايد فقير باشه بلكه بايد كار كنند و ثروتمند بشن وبراي ديگران هم كار درست كنند.
در ثاني بيشتر مرفحين غالبا با رانت و سو استفاده كردن از قانونين ثروتمند ميشن كه بدترين نوع ثروته.

سوال منم از شما اينه آيا فخر فروشي خوبه!! تو كجاي دين ما ثروت افتخاره؟ كدوم انسان با فرهنگ و دين داري اين چنين ثروتش رو جار مي زنه؟
بهترين نمونه زن ثروتمند اسلام حضرت خديجه بود كه با اون همه ثروتش با حضرت محمد كه اون موقع هيچ چيزي نداشت ازدواج كرد و تمام ثروتشم در راه اسلام خرج كرد. آيا ثروتمندان ما اين چنين اند؟ آيا ثروتمندان ما چقدر ثروتشون در راه خدا خرج كرده اند؟

يك مقايسه كوچك با حضرت خديجه كه بيشترين امتياز رو دارن، بيشتر ثروتمندان ما صفر مي گيرند.
ثروتمندانی رامیشناسم که همیشه مثل مردم عادی زندگی میکنند.فخرفروشی ندارند،گدابازی نمیکنند،درمقابل فقیر خاضع بوده وهرگز دوست ندارنداز بخشش ها وخیریه اش تعریف کنند!به ثروت این خانم کار ندارم،به غرور وفخرفروشی اش کار دارم ودعا میکنم جواب این افاده رابگیرند تادل نداررانشکند!چرالیست ماشین هایش رامیدهد؟تازه به دوران رسیده هاچنین خصوصیاتی دارند!لابد با مدل ماشینها،قصددارند خودشان رابالا ببرند؟
نه خیر اما انقدر هم نخوره که بترکه!!ایشان اگر واقعا کارافرین بود ودست به خیر 4 ماشین چندصدمیلیونی راا درپارکینگ خانه اش نمی خوابوند که با ان فخر بفروشه
علي
Iran, Islamic Republic of
نخير مي فرمايند كه كارگزار جامعه اسلامي بايد در سطحي زندگي كند كه درد محرومان و پابرهنگان رو درك كند !
افتاد ؟!!
اینارو می گی.اقای صادق محصولی چطور؟انصاف داشته باشید
شش عضو 1000 میلیاردی کابینه تدبیر و امید را بگیر
محصولی که همش 150 میلیارد داشت
حقی
محصولی همیشه داشتن این ارقام زیاد مثل 150 میلیارد را تکذیب کرده و مدعیان هیچوقت سندی ارایه نکردند.
داشتن يا نداشتن پول به من و شما ربطي ندارد.
مشكل تو جار زدنشه.
Iran, Islamic Republic of
انصاف چیه ؟!! مگه شوخیه !!!/.....
Iran, Islamic Republic of
این خانم یارانه هم دریافت می کند ؟؟؟؟؟؟؟
Russian Federation
سبد کالا هم گرفته ...
سرور
مهم این است که رنگ سبد کالای مردم فقیر مانند رنگ لباس آنها شاد باشد.
عبدالله ایرانی
پس درطول تاریخ مردم خیلی ثروتمند بودند چون اکثرا پر بچه بودهاند.تازه اگرهمه خانم هامثل ایشون پولدار بودند باید ازخارج پرستار وارد می کردیم.ضمنا اگر بچه رابدهی به پرستار /پیرکه بشی می دتت به پرستار
Iran, Islamic Republic of
دوای امثال شما امثال این ... هاست.
شما با آن بزرگ مرد ساده زیست چه ها که نکردید؟ حالا اینها حق شماست ...
Iran, Islamic Republic of
بزرگ مرد ساده زیستی که....در برنامه تلویزیونی زنده که به عنوان رییس جمهور رفته بود از دانشگاه غیر انتفاعی خود تبلیغ نمود
Canada
دارندگى و برازندگى، لياقتش رو دارد حتما. تا كور شود هرانكه نتواند ديد.
Russian Federation
حالا از این دارایی چقدش به شما رسیده داری....
رامین
اینم از طرفدارهای امثال این خانم
ادبشون از این بیشتر نیست لابد خودشم از همین دسته آدمهاست
صد در صد معلومه وقتی از کانادا کامنت میده کیه
امين
ما مي بينيم ولي شانس بياره آه مردم ندار دامنشو نگيره.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
از اشرافی گری چه خبر
سيد
کسي با اين همه ثروت اومده تو شورا ايا معنيي جز حب مقام دارد؟؟؟
رامین
اره عزیز بجز مقام دنبال رانت بیشتره انقدر ساده نباشید اینها فقط دنبال مال دنیا هستن
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم دانشور
نوش جانش از راه حلال درآورده تا کور شود هر آنکس که نمي تواند ببيند مخصوصا از نوع سياسيش
ما بخيل نيستيم ولي با اين جور جار زدن و فخر ، آه مردم ندار دامنشو نگيره خوبه.
زهرا
شما حلال بودنش رو از کجا کشف کردی؟؟؟؟؟
بدم اومد از این فخر فروشی
علی
Iran, Islamic Republic of
به حضور ایشان در شورای تهران افتخار می کنم و ازینکه به ایشان رای دادم خدا را سپاس می گویم
خدا را سپاس می گویی به کسی رای دادی که ثروتش را به رخ مردم می کشد؟ متکبر است؟ یعنی تا این حد لجبازی با حق امکان دارد؟
من هم برای شما متاسفم
مریم
.... سه ویژگی راستگو است و حزب اسلامی کار باید وی را اخراج کند.
حرف بالا را خانم دانشور زده آنوقت باید پرسید خصوصیت خانم دانشور چیست؟ اجازه دهیم خانم راستگو اظهار نظر کنند.
Iran, Islamic Republic of
....مردمی.. که بجای عقل ازاحساساتشان استفاده میکنند حقشان است بکشند وقتی که بی تحقیق رای می دهند....
قربون دهنت
محمد
Iran, Islamic Republic of
توی این فکرم و نگرانم از این که ایشان سبد کالا گرفته یا نه! اگه نگرفته بهش ظلم شده.
Netherlands
يَوْمَ لَا تَمْلِكُ نَفْسٌ لِّنَفْسٍ شَيْئًا ۖ وَالْأَمْرُ يَوْمَئِذٍ لِّلَّـهِ

یا حق
م.... چی؟
نوش جونت ولی به مردم ظلم نکن و دروغ نگو
حال آدم بد می شه واقعا از این همه تکبر و غرور. اسمش را هم می گذارن صداقت. بادمجان دورقابچین ها و...که ترویج این رویه ی زشت مدیون آنهاست به صف. تأویل و تفسیر و بلکه تمجید فخز فروشی و ... آشکار را شروع کنید.
Iran, Islamic Republic of
ببینید اصلاح طلبانی که برای مردم از جانشون و مالشون میگذرند!!!!!!!!!!
بیچاره مردم که این مکاران آنها را گول میزنند و رای میگیرند تا در شورای شهر از رانت اطلاعاتی استفاده کنند.
یعنی بنظر شما این خانوم رفته برای مردم تو شورای شهر دل بسوزونه؟؟؟
این خانم چطوری تو تهران 7میلیونی رای آورده؟
خدا را شکر محتاج کسی نیستم....
خدا عاقبتتو بخیر کنه
نماینده من نیستی در شورا
نتیجه اینکه: هرکس با اصلاحطلبان کنار نیاید اهل دروغ، نفاق و تهمت است!!!!!
زنده باد مخالف من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینم بگو هر کی تو جناح اصلاح طلبا نباشه و رای بیاره حتما تقلب کرده
یک دانشجو
United States
با سلام خدمت همه عزیزان

آنچه از نحوه کسب ثروت این خانم و شوهرشون مشخصه، چیزی غیر از رانت دولتی زمان اصلاحات نیست. چرا که:
1- شروع کار 1382
2- از سوابق شغلی شوهرشون: مشاور شهردار تبریز در دوره اصلاحات
3- محل درآمد معادن فلزات که عمدتا در اختیار دولت است
4- مکان: شاهرود، رفسنجان
5- شروع کسب درآمد کلان صادر کردن محموله 7 میلیارد تومنی در شروع کار با سرمایه 600 هزار تومن، به گفته خودش یک تاجر به او اعتماد کرده آنهم بدون پشتوانه. که عین این عبارت در مصاحبه سال 1388 خودشون اومده.

با این موارد در ذهن بنده دانشجو، پدیده های: شهرام جزایری، مسعود مدلل، بابک زنجانی و سایر اشخاصی زنده میشه که با رانت های انحصاری دولت از محل بیت المال برای خودشون ثروتی بهم میزنن.
چرا کسی به بقیه اعتماد نمیکنه تا محموله های چند میلیارد تومنی رو بدون پشتوانه صادر کنند؟؟
شاید بد نباشه قوه قضاییه در مورد نحوه تحصیل این ثروت تحقیقی انجام بدهد.

خداوند متعال راهنمای همه ما باشد.
حالم دیگه از این جماعت بد می شه
....
شرایط خاص کشور برای همه مردم هست من جمله این خانم. اگر به باعرضه بودن ایشون حسودیتون میشه رک و راست بگین نیازی نیست از ایشون هم بخواین مثل رفقاتون ریاکاری رو در پیش بگیرن...
مثل اینکه متوجه نیستی داداش. موضوع فقط این نیست که این مال چه جوری بدست اومده. موضوع این اخلاق ومنش و خلقیاته. موضوع فخر فروشی و به رخ کشیدن دارایی و مایه ی برتری دانستن ثروته. امام (ره) در جایی فرمود "این ثروت نیست که مضموم است، این زی، یعنی اخلاق و روش، که همراهش می آد و گریبان آدم های کم ظرفیت رو می گیزه بده" (نقل به مضمون)
سعید110
ملاک پول زیاد نیست، ملاک برکت است. برکت هم یعنی به خوشی صرف شود. خوشی هم بخش بسیار بسیار کوچکش به دنیا اختصاص می یابد و بخش عمده اش به آن عالم بر می گردد.

پول حلالش حساب و حرامش عقاب دارد.
یونس
دروغ، نفاق و تهمت سه ویژگی است که [شما برخی از] اصلاح طلبان در کشور از سال 76 بروز و اشاعه دادید و در سال 88 بصورت خیانت و آشوب در کشور متبلور گشت. راستی حربه کی بود کی بود من نبودم نخ نما شده و دیگر اثر ندارد .
Iran, Islamic Republic of
اين خانم را بيندازيد بيرىن،كشور شهدا،فقرا،جانباز ها كى به اين راى داده،رنگ ماتيك او از خارج مياد،ايران جاى رنگ عوض كرده ها نيست،اين چه ميفهمه فقر زاغه،زمين خاك ،كوچه تاريك،جنوب شهر، كاركر،رفتگر،شورا جاى اين تيپ ادمها نيست،كفته باشم،راه پيماىى كرديم نگو نگفتى
اراکی
انشاءاالله خداوند بیشتر از این بهتون بده ! ....
....، دارندگی و برازندگی...
United States
نمی دانم اولین سایتی که این خبر را کار کرده کیست؟
اما یقین دارم در نهایت ظرافت و دقت در تقابل با فرزندآوری و افزای جمعیت بوده است
تبلیغی قوی و منفی برای مقابله با افزایش جمعیت
بهترین ضربه بد تبلیغ کردن است
رانت کارگذاران را عشق است
پس اینها با با پهن کردن فرش قرمز برا آقازاده برای شهردار شدن، میخواستند از خجالتشون دربیاند.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
سخت در اشتباهید خانم محترم
بسیار انسانهای شریفی میشناسم که فرزندان زیادی را با حداقل درآمد بزرگ کرده اند.
کمی بیشتر فکرد کنید، کمی بیشتر در جامعه بگردید، کمی بیشتر ...
دیگه رای آورده فکر می کنه چه خبره...
خدایا مارو از شر این جور افراد خودخواه و از خودراضی مصون بدار
بیچاره مردم!
Iran, Islamic Republic of
کاندیدا مورد حمایت اصلاح طلبان!!!!!!
منوچهرفریدونی
United States
سلام شاید اگر بحساب وکتاب شرکتهایش درست رسیدگی شود و بررسی شود چقدر وام بانکی خود شرکتهایشان گرفته...
چهارتا؟؟؟؟
خدا بده برکت
وای ی ی ی
با این تمکن میشه به فکر آسایش و آرامش مردم بود؟؟؟؟بنظر من درد شناس باید درد کش باشد. والعاقبه للمتقین
واقعا که چرا ما ایرانی ها اینطوری به هر کس که موفقه انگ میزنیم و البته هرکس که مخالفامان حرف میزند مثل اون عزبزی که میگه اینخانوم به شما پول داده ازش حمایت کنی واقعا کع افسوس برای این طرز تفکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرق این زن با تند روها اینه که واقع نگره .خوب درست گفته بچه پول می خواد وآفرین به این زن شجاع ایران زمین
زندگی نامه اش را بخوانید
خودش می گوید با 600 هزار تومان میلیاردر شده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
....
پیراسته فر
Iran, Islamic Republic of
این خانم محترمه کمبودهای عاطفی اش را بدینصورت پرمیکند،اودوست دارد دیده شود.
لطفاً کاربران محترم مزاحم دلخوشی هایش نشوند.
طالب حقیقت
من ذره ای حسرت زندگی این خانم رو نمیخورم با وجودیگه وضع مالی بسیار معمولی دارم. دلخوشی ام اینه که مادرم از سادات علوی است که نماز شبش ترک نمیشه دلخوشیم اینه که مرحوم بابام که یک بقال ساده بود و تو حلال و حروم وسواس داشت خوشم که مادرم در عین کم داری همسایه نیازمندش رو ترجیح میده بر بچه های خودش. خدایا شکرت. این خانم چهار تا بچه داره اما اسم هیچکدامشان مذهبی و حتی ایرانی متعارف نیست. من ذره ای حسرت این زندگی را نمی خورم. خوشحالم که مادرم با وجود تمکن مالی معمولی هشت فرزند تربیت کرده و اسامی همه شان هم از نام 14 معصومه . من حسرت این زندگی ها را نمیخورم چون مادرم برایمان پرستار نگرفته بلکه در مجلس روضه امام حسین به ما شیر میداد و شیر ما با اشک بر علی اصغر و اصحاب حسین همزمان میشد. خدایا شکرت از ااینکه پدر و مادر مومن و بادیانتی به ما دادی. خدایا ممنونتیم دربست.
در مورد این خانم باید عادلانه قضاوت کرد
از یک طف این خانم با ریسک پذیری بالا و همت و تلاش و بلند پروازی از منفی(ورشکسنگی ) به این ثروت رسیده و ظاهرا هم رانتی در کار نبوده است(حداقل در آغاز فعالیتش)که باید به آفرین گفت
از طرف دیگر نوع نگاه این خانم به خانواده و اجتماع است که دارای اشکالاتی است که باید نقد شود
SAABER
Canada
یک دانشجو
با سلام خدمت همه عزیزان

آنچه از نحوه کسب ثروت این خانم و شوهرشون مشخصه، چیزی غیر از ...دولتی زمان اصلاحات نیست. چرا که:
۱- شروع کار ۱۳۸۲
۲- از سوابق شغلی شوهرشون: مشاور شهردار تبریز در دوره اصلاحات
۳- محل درآمد معادن فلزات که عمدتا در اختیار دولت است
۴- مکان: شاهرود، رفسنجان
۵- شروع کسب درآمد کلان صادر کردن محموله ۷ میلیارد تومنی در شروع کار با سرمایه ۶۰۰ هزار تومن، به گفته خودش یک تاجر به او اعتماد کرده آنهم بدون پشتوانه. که عین این عبارت در مصاحبه سال ۱۳۸۸ خودشون اومده.

با این موارد در ذهن بنده دانشجو، پدیده های: شهرام جزایری، مسعود مدلل، بابک زنجانی و سایر اشخاصی زنده میشه که با رانت های انحصاری دولت از محل بیت المال برای خودشون ثروتی بهم میزنن.
چرا کسی به بقیه اعتماد نمیکنه تا محموله های چند میلیارد تومنی رو بدون پشتوانه صادر کنند؟؟
شاید بد نباشه قوه قضاییه در مورد نحوه تحصیل این ثروت تحقیقی انجام بدهد.

خداوند متعال راهنمای همه ما باشد.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
اگر ثروت در کشور با مدیریت و به نحو صحیح توزیع شود و عرصه های مختلف اقتصادی برای فعالیت همه اقشار جامعه باز باشد و اخلاق در جامعه حاکم باشد، دیگر فقیری نیست که برای آنها موسسه خیریه تاسیس شود!! رعیتی نیست که اربابی باشد!!!!همه بدبختی مملکت ما این است که فقط عده ای ویژه خوار با استفاده از رانت و فضای بیمار اقتصاد غیر اسلامی به ثروت های بادآورده می رسند و مابقی مردم با هر استعدادی از این ثروت های خدادادی محرومند!! تازه به اصطلاح مسلمونیم و شیعه مرتضی علی (ع) و از همه مهم تر منتظر حضرت قائم (عج الله) هم هستیم!!!!!!!!!!....
محمد
Iran, Islamic Republic of
نفت سر سفره ایناس!!! یا علی(ع) چگونه در بر طفل یتیم لرزیدی؟ الا زمام دو گیتی به دست قدرت تو
مسعود
Iran, Islamic Republic of
مولی متقیان علی (ع) می فرمایند: هيچ مالي اندوخته نمي شود، مگر اين كه حق مظلومي پايمال شده باشد!
مردها خوبن که بعضیاشون امثال شمارو تحمل می کنن
Canada
فخر فروشی خوب نیست ولی طرز فکر سوسیالیستی و کمونیستی محکوم است.
مگر از اين ادمها در بين دو جناح حاكم در كشور كم است....
صراطي
سلام؛
نظر ايشان در مورد شرايط فرزنددارشدن اصلا با آموزه هاي ديني و قراني ما هماهنگي ندارد، از ايشان به عنوان كسي كه خودشان را در شان و جايگاهي قرار داده اند كه نماينده ي مردم در يك جامعه ي اسلامي باشند اين نوع اظهار نظر بسيار بعيد است حتي اگر شخصا داراي چنين عقيده اي باشند.
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
....
..فکر اخروعاقبتتون باشید ...سران فتنه براتون هشدارباشند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت این زن....
Iran, Islamic Republic of
خیلی بهتر بود اموال ودارایی های خانم راستگو را هم به همراه برادر عزیزشان طی گزارشی اعلام می کردین نه غلام!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نوش جونش....
تاسف برای تفکر این زن
مجتبی
نگفت خانمها چی؟اونا چه برخوردی می کنند
خودشون ماشین چی دارن حالا!
عذاب وجدان ندارن ایشون؟
یارب روا مدار........
Iran, Islamic Republic of
قیمت سنگ اهن چند است
عوارض صادراتی اش چقدر است
این خانم و بقیه سنگ اهنی ها چقدر حقوق دولتی می دهند

اگر پاسخ این سوالات داده شوند معلوم می شود که پرادو و لکسوس و ... از بیت المال مسلمین جهاز شده برای شوهرانشان!!!!!!
مونا
خانم نماینده باید بداند که ثروت خوب است ولی تفاخر بسیار بد است .ونیز باید بداند که بخشی از موفقیت های انسان از لطف خداوند است پس بیاییم اینهمه لطف را پاس بداریم و به فقرای جامعه بیش از پیش کمک کنیم.
سیما
آیا ایشان اهل خمس و زکات هم هستند؟ در سال چقدر مالیات دولت را می پردازند؟
امير
اصلاح طلب؟!....
یه زن مسلمان
Iran, Islamic Republic of
اگه مسلمان سیربخوابد همسایه اش گرسنه دیگه مسلمان نیست
بچه پولدارخبرداری همسایه ات - همشهریت گرسنه است که به ماشینات پزمیدی؟
درضمن این فکر متحجراین خانم نشانگرشخصیت عقب مانده اش است که تاپول نداری بچه نیار
کی گفته ؟
نه خدا
نه حتی دانشمندان غربی
متاسفم برای این سیاستمداران جامعه
بنز و پرادو . و ... دارید خدا بیشتر بهتون بده دستگیری از فقرا میکنید و موسسه خیریه دارید خدا خیرتان بده اما یکی از بد ترین خصایص شما طبقه ثروتمند ... غرق شدن در تجملات دنیا و ترویج این فرهنگ مذموم است لابد توجیه میکنید که مومن بایست مرکب خوب داشته باشه..اما این مال زمانی که مردم از شدت فقر به زحمت قوت و عذایشان تامین میکنند نیست در دوره رنج و فقر مردم و زمانی که اغنیا بر اسب و شتر سوار میشدند و سوار شدن بر این دو شرافت و پرستیژ اجتماعی محسوب میشد پیغمبر خدا برای شکستن این عادات پلید جاهلی و سنت های مذموم اشرافی بر دراز گوش برهنه مینشست و یک نفر را هم پشت خود مینشاند دنیا در دلتان خانه کرده و در دستتان نیست خدا به داد جامعه ای برسه که امرایش مثل شما ها باشید
Iran, Islamic Republic of
شورا شده خاله زنک بازی با حضور این
واقعا چجوری میشه به طور شرعی واسلامی انققدر پولدار شد نه نمیشه ایشون اسراف کار هم هستند بنز لکسوس پراده پس نتیجه میگیریم راه پولدار شدن ایشون شرعی نیست
United States
خجالت هم خوب چیزیه
به من چه
داشته باش
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دانشور
مدعى اصولگرائى
ثروت اين خانوم كه از نهاد رياست جمهورى و امثاله! به دست نيومده
علی
آدم های ساده ای که به این رای دادند بیایند و ببینند
به نظر شما اینا میتونن به فکر مردم باشن؟
جماعت پرمدعا!!
تیتر جالبی بود
کلا جکاعتشون اینطوریاست
طلبه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من این خانم را نمی شناسم و قضاوت های بعضی ها را حرام می دانم چون حتی اگر کسی را اعدام می کنند شما تا یقین نداشته باشی نمی توانی او را قاتل خطاب کنی.
اما در مورد فکری که در این مصاحبه بیان شد باید عرض کنم اینکه بچه دار شدن را به رفاه و پول زیاد وابسته کنی نوعی تفکر مادی است و تعجب می کنم که چرا کسانی در مثل شورای شهر هستند که هنوز مبانی تفکر دینی را درک نکرده اند و به پولشان بیش از خدا اعتقاد دارند.
نکته دوم در مورد ایشان این است که اینکه خانمی با چنین ویژگی هایی که با توجه به متن بالا از لحاظ وقت گذاشتن برای فرزند و همسر ضعف دارند و اغلب اوقاتشان را به کارهای بیرون از خانه می پردازند به انحطاط فکری ما در مقابل فرهنگ فمنیستی بر می گردد که دامنگیر بسیاری از مردان و زنان این سرزمین شده است. متاسفم که ما نفهمیدیم که بزرگترین وظیفه اجتماعی و نه فردی یک مادر تربیت انسان است که ممکن است به مقامی که برای آن به این دنیا آمده ایم برسد. اگر گسی این حرفها رانمی پذیرد شاید به دلیل همین غلبه فرهنگی است که انسان برتر در نگاه ما کسی است که پشت میز است یا بنز و غیره سوار می شود نه یک انسان ولو از دار دنیا هیچ نداشته باشد. البته این به معنای مطلق انگاشتن این نظر نیست و خوشحال می شوم دوستان این نظر را نقد کنند.
والعاقبة للمتقین
غلامعباس
ای کاش پرونده همه کسانی که در چند سال گذشته میلیاردر شده اند مانند همین خانم رو می شد اما رو کردن پرونده یک نفر انسان را به فکر غرض می اندازد
علی
به گرایش سیاسی ایشون کاری ندارم. ولی ایشون قبل از اینکه وارد سیاست شوند با راه اندازی یک کسب و کار این ثروت رو کسب کردند. داستان زندگیشون هم جالبه که چطوری به این ثروت دست پیدا کردن که با یک سرچ ساده تو اینترنت میتونید پیدا کنید. چند سال پیش یک برنامه تلویزیونی صداوسیما در مصاحبه مفصلی با ایشون به عنوان زن کارآفرین، به زندگی و کسب و کار ایشون پرداخت.
چند بار فرستادم این پیامو.. مشکل این نظر چیه که نمیزارید!!!!!!!!
صادق موحد
برکافر ومشرک ومنافق لعنت......
داود
...پس این میلیاردر ها ی جدید ازکجا درمدت کوتاهی به ثروت های آنچنانی رسیدند . حال چه اصلاح طلب یا اصولگرا !! من هم خودم را یک اصلاح طلب می دانم .
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
با اینمه کاری این خانم دارد دیگر کارکردن برای مردم در شورای اسلامی شهر جایی ندارد
چقدر مثل زن نادره درسريال باران
.... این گونه زن های فمینیسمی برای جامعه ما خطر بزرگ وسرطان اجتماع هستن. ....
مستاجر خونه بدوش
این حس بدی است که فقط حسودان دارندخدارا شکر که یک مسول ایرونی اینقدر داره در عوض باچشم ودل سیر کار میکنه نه فکر دزدی به سرش بزنه .تاکی میخواهید بااین مزخرفات خودتون رو مشغول کنید ؟
حیف وقت این سایت که این حرفهارامینوسیه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بایدم رنگ شاد بپوشی فعلا مردمو گول زدین وباندتون سواره راستی سبدکالا به شما تعلق نگرفت؟؟؟خیلی لازمه ها
خیلی جالب بود. این همه ثروت دارند و باز هم از پول داروی نوزاد و شیرخشک میترسند.
شاید بچه های این خانم دائما بیماری خاص دارند که همیشه باید برای اونها داروهای گرون قیمت تهیه کنند.ولی باز هم با این همه پول , این خرجها برای اونها چیزی نیست. پول یکی از مشینهاشون هم نمیشه.
خلایق هر چه لایق . دلم به حال اون کسایی می سوزه که به این حاج خانم رای داده اند واز بوق سگ تا نصف شب سگ دو میزنند وآخرش هم آه ندارند با ناله سودا کنند .
Iran, Islamic Republic of
قطعا بعد از سختی آسانی است.
Iran, Islamic Republic of
یه سوال ! قرار همچین آدمی که رنگ ماشینش رو با بند کفشش یکی میکنه ؛ به فکر اتوبوس و مترو و یا گران نشدن کرایه ها باشه؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
داد و بیداد از این فخر فروشی
اگر پراید داشت نفله می شد
خدا كنه همه مردم ثروتمند و متمكن باشند اما براي دق دلي مردم پوز ندن بلكه اين رو هم بگويند از كجا آورده اند!!!خاطره اي از كسب و كار را برايتان تعريف كنم كارمند ساده اي هستم و از نظر مالي متوسط به پايين روزي يكي از دوستان قديمي را ديدم كه بنز يك و نيم ميليارد توماني زير پاشه و من پياده بودم سوارم كرد و ازم پرسيد چه ميكني گفتم كارمند هستم!گفت احتمالا وضع ماليت تعريف ندارم و منم گفتم راضي هستم خدا را شكر!گفت كه راضي جاي خودش اما بخاطر آينده بچه هات بايد تكوني بخوري لذا بيا كاسبي كن با خودم من كمكت ميكنم!منم از همه جا بي خبر راه افتاد دنبال معامله و كاسبي و رفتم پيشش و در اولين جلسه نحوه كاسبي را كه عين ... كلاه شرعي سر مردم گذاشتن بود برام تعريف كرد گفت ميري شمال برنج درجه 3 چند صد تن ميگيري و چند صد تن درجه يك پولش بهت ميدم مياري اينجا مخلوط ميكني و با عنوان درجه يك و با قيمت 1000 تومان پايين تر از عرف بازار محصول يك ميفروشي و ببين چطور زود ميبرن!اين بود كه به دوستم گفتم آقا من نميتونم و به همون زندگي كارمندي خودم راضيم و راه افتادم خيلي صدام زد و توجيه كرد اما توجهي نكردم!كل زندگي من 200 ميليون تومان نيست اما اون دوستم 200 ميليارد تومان پول داره اما الان احساس ميكنم من از اون ثروتمندتر هستم چون مديون مردم نيستم.