سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

دست تراکتورسازی و استقلال در حنا ماند

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 345057
قوانین فیفا مانع انتقال بازیکنان کمکی گسترش فولاد به تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که نمایندگان ایران در جام قهرمانان باشگاه های آسیا می باشند، برای تقویت خود از تیم گسترش فولاد تبریز تقاضای بازیکن کمکی کرده بودند که مورد موافقت این باشگاه نیز قرار گرفته بود، اما قوانین فیفا مانع از انتقال بازیکنان کمکی گسترش فولاد به دو باشگاه مذبور شد.

تراکتورسازی برای تقویت خط دفاعی خود خواستار مصطفی اکرامی بازیکن سابق خود از تیم گسترش فولاد تبریز شده بود.

سرمربی تیم گسترش فولاد نیز اعلام کرده بود با وجود نیاز مبرم به وی اما به خاطر فوتبال تبریز با این انتقال موقت راضی است. اما در نهایت حضور اکرامی در تراکتورسازی محقق نشد.

مدارک اکرامی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد و همچنین کارهای درخواست ریجیستر این بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در حال انجام بود، ولی در حالی که باشگاه تراکتورسازی به دنبال ثبت رسمی قرارداد این بازیکن در هیئت فوتبال بود، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بنابه قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا چون این بازیکن در نیم فصل اول مسابقات در تیم ذوب آهن اصفهان حضور داشته است، نمی‌تواند برای سومین بار در طول فصل قرارداد امضا کرده و برای تیم تراکتورسازی در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا به میدان برود، بدین ترتیب انتقال این بازیکن به عنوان یار قرضی به تیم تراکتورسازی منتفی می‌شود.

اکرامی ابتدای این فصل بعد از پنج سال حضور در تیم تراکتورسازی به تیم ذوب آهن اصفهان ملحق شده و در نیم فصل نیز پیراهن تیم گسترش فولاد را بر تن کرد.

تیر استقلالی‌ها نیز به سنگ خورد

استقلال تهران نیز خواستار جذب سیدمحسن حسینی مدافع تیم گسترش فولاد تبریز بود که وی نیز همانند اکرامی قادر به همرامی تیم استقلال در باشگاه‌های آسیا نشد. اکرامی در نیم فصل اول در تیم تراکتورسازی حضور داشته و نقل و انتقالات نیم فصل به تیم گسترش فولاد پیوست بود که وی نیز دو باشگاه در یک سال داشته و قادر به همراهی با باشگاه سوم نیست.

سیدمحسن حسینی در تیم تراکتورسازی سابقه کار با قلعه نویی را داشته و حتی موفق به ثمر رساندن ۸ گل در طول فصل برای تراکتورسازی شده بود که آمار بسیار خوبی برای یک مدافع به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *