چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

جعفری:‌ تاریخ قطعی برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی مشخص نیست

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 345036
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: تاریخ برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی همچنان از سوی مسئولان روسی مشخص نشده است.
جعفری:‌ تاریخ قطعی برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی مشخص نیست
به گزارش جهان، حسام الدین جعفری در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: هنوز تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی مشخص نشده اما براساس گفته مسئولان روسی قرار است این رقابت‌ها اواخر اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار شود.

وی در ادامه افزود: مسئولان کشور روسیه چون درگیر مسابقات المپیک زمستانی سوچی هستند، هنوز زمان مشخصی را برای این رقابت‌های مشخص نکرده‌اند، با این حال این موضوع تغییری در برنامه‌های ما ایجاد نمی‌کند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در عین حال خاطرنشان کرد: تیم ایران سال آینده و اواخر فروردین ماه مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را پیش رو دارد و اسفند ماه نیز برای برپایی یک اردو مشترک راهی مجارستان خواهیم شد.

جعفری در پاسخ به این سوال که تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا چه می‌شود، عنوان کرد: ما با ترکیبی از نفرات جوان اردو و چند کشتی‌گیر قدیمی و همچنین برخی نفرات اول جام یادگار امام (ره) راهی قزاقستان می‌شویم و نفراتی که در انتخابی تیم ملی نیز اول شده‌اند باید خود را آماده حضور در سایر تورنمنت‌ها کنند.

وی با بیان اینکه اردوی خوبی را برگزار کرده‌ایم و مشکلی در اردوها وجود ندارد، اظهار داشت: ۲ مربی جدید نیز به اردوی ما اضافه شده‌اند که حضورشان کار را برای هدایت کشتی‌گیران آسوده‌تر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *