يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

آشناي خلعتبري براي بازيكنان وام مي‌‌گيرد!

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 344916
۷۰ درصد از بازيكنان پرسپوليس براي اينكه تا حدودي بتوانند مشكلاتشان را از بين ببرند اقدام به دريافت وام‌هاي كلان كردند
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، ۷۰ درصد از بازيكنان پرسپوليس براي اينكه تا حدودي بتوانند مشكلاتشان را از بين ببرند اقدام به دريافت وام‌هاي كلان كردند. مدتها پيش محسن بنگر در مصاحبه‌اي با تشريح مشكلات شديد مالي گفته بود: براي اينكه به همسر و بچه‌هايم فشار وارد نشود ۵۰ ميليون تومان وام گرفتم. همين يك جمله كافي بود تا اكثر بازيكنان به محض شنيدن حرف‌هاي بنگر نزد او رفته و جوياي اين شدند تا بدانند بنگر از چه كسي و چگونه وام گرفته و اگر مي‌‌تواند براي آنها هم جور كند. با خبر شديم محمدرضا خلعتبري كه يكي از دوستان صميمي بنگر به شمار مي‌‌رود و وقتي متوجه مشكلات اين مدافع شد برايش وساطت كرد تا بتواند با دريافت وام تا حدي مشكلاتش را از بين ببرد. گويا پسرخاله محمدرضا خلعتبري كه در يكي از بانك‌ها سمت بالايي دارد براي برخي پرسپوليسي‌ها ضمانت كرد تا دوستانش با گرفتن وام مشكل مالي‌شان را تا حدي برطرف كنند. محسن بنگر، حسين ماهيني، محمد نوري، عليرضا نورمحمدي، ميثم حسيني و... بازيكناني بودند كه براي دريافت وام از خلعتبري كمك خواستند اما بعضي از مهره‌ها كه به هيچ‌وجه در جريان وام گرفتن دوستانشان نبودند. با شنيدن اين كمك خلعتبري كلي متعجب شده و مي‌‌گفتند چرا محمدرضا ما را در جريان اين موضوع قرار نداده تا بتوانيم مانند بقيه وام بگيريم؟! در هر صورت خلعتبري براي چندمين بار به داد دوستانش رسيد تا آنها بتوانند درصدي از مشكلاتشان را حل كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
بنگر جان راست میگه وقتی انسان به پورشه و آپارتمان 1000 متری شمال تهران عادت کرد معلومه دیگه نمیتونه یک ماهشو با 10_20 میلیون تومن بگذرونه آخی بیچاره دلم سوخت واقعا مشکل داره زندگیش سخت میگذره