يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

انتقال حسینی به استقلال منتفی شد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب: 344841
سخنگوی باشگاه استقلال از منتفی شدن جذب مدافع گسترش فولاد تبریز به عنوان یار کمکی این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم ساعدی، سخنگوی باشگاه استقلال خبر از منتفی شدن حضور سیدمحسن حسینی به عنوان بازیکن کمکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا داد و اعلام کرد: ایمان مبعلی در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن کمکی استقلال را در لیگ‌قهرمانان آسیا همراهی می‌کند ما نام این بازیکن را به AFC ارسال کردیم و تاییدیه نهایی آن را هم از AFC دریافت کردیم، بنابراین قانوناً این بازیکن به عنوان یار کمکی می‌تواند در بازی‌های آسیایی ما را همراهی کند.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مند به این بودیم که از سیدمحسن حسینی به عنوان یار کمکی خود در آسیا استفاده کنیم و در این ارتباط مسئولان گسترش‌فولاد با ما مساعدت داشتند و جواب مثبتی به درخواست استقلال دادند و علیرغم این مساعدت و با وجود اینکه حسینی هم علاقه‌مند به همراهی استقلال در لیگ‌قهرمانان آسیا بود، متاسفانه قوانین فیفا بازیکنی که در یک فصل برای دو تیم بازی کرده باشد را در تیم سوم نمی‌پذیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: طبق قوانین فیفا بازیکنی که در یک فصل در دو تیم بوده نمی‌تواند در تیم سوم در هیچ‌یک از مسابقات رسمی در همان فصل به میدان برود، بنابراین امکان به خدمت‌گرفتن این بازیکن علیرغم همه شایستگی‌هایی که داشته و می‌توانست در مسابقات آسیایی هم به ما کمک زیادی داشته باشد، منتفی است.

ساعدی در پایان گفت: ما برای باشگاه گسترش‌فولاد تبریز که در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشت و حسینی که جزو بازیکنان ارزشمند فوتبال ایران است، آرزوی موفقیت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *