يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

فریادشیران:نتایج نفت حاصل تلاش من است

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 344347
کارشناس فوتبال گفت: نتایجی که نفت در این فصل از رقابت‌ها گرفته حاصل زحمات افرادی است که از زمان من در این تیم فعالیت کرده‌اند.
به گزارش جهان، ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با فارس، درخصوص نتایج نفت در این فصل از رقابت‌ها اظهار داشت: نفت امروز بازی بسیار حساسی با فولاد دارد هرچند که فرکی دوست بسیار خوب من است؛ اما به شخصه دوست دارم نفت در این دیدار به پیروزی برسد و حتی قهرمانی را از آن خود کند. این تیم چهارمین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند در سال اول مسائلی در مورد انتقالش به اراک مطرح شد که خوشبختانه با کمک رسانه‌ها توانستیم نفت را در تهران نگه داریم.

وی ادامه داد: آقایان دنبال معامله سیاسی بودند تا با این کار خود بتوانند رای جمع کنند، اما خوشبختانه توانستیم نفت را در تهران نگه داریم و این تیم هم توانست در لیگ برتر باقی بماند. متاسفانه هم‌اکنون هم در هیات مدیره باشگاه نفت افرادی هستند که می‌خواهند این تیم را به شهرستان انتقال دهند حتی من دست‌نوشته هم از آنها دارم که خود آقایان موافقتشان را با انتقال نفت اعلام کرده بودند؛ اما من خوشحالم که در آن زمان روی این موضوع ایستادم و همین امر باعث ناراحتی افرادی شد که سرانجام با اخراج من همراه بود.

سرمربی اسبق نفت با اشاره به اینکه از سال ۸۲ تا ۸۵ هدایت این تیم را برعهده داشته یادآور شد: من در همان زمان پیش‌بینی کردم که نفت می‌تواند بعد از چند سال در آسیا برای قهرمانی بجنگد. درست است که مقداری به طول انجامید، اما این امر عملی شد. سال گذشته نفت با فرکی نتایج خوبی گرفت و تا آسیایی شدن هم پیش رفت امیدوارم امسال با گل‌محمدی بتواند قهرمانی را از آن خود کند. محمد علیپور رئیس سازمان فوتبال نفت از سال ۸۲ در این باشگاه حضور داشته؛ اما شما یک مصاحبه، یک عکس، یک تصویر از او نمی‌بینید، مانند خیلی از مدیران اهل مطرح شدن نیست اما کارش را بلد است. با تجربه‌ای که داشته توانسته تیم خوبی را روانه مسابقات کند.

فریادشیران افزود: نفت با کمترین هزینه توانسته این نتایج را بگیرد. شما ببینید مس کرمان هزینه زیادی کرد؛ اما موفق نبوده، فکر می‌کنم نفت نزدیک ۷ میلیارد هزینه کرد اما نتایج بسیار خوبی گرفته که این موضوع مرهون زحمات همه افراد است. چه افرادی که در گذشته فعالیت کردند و چه افرادی که هم‌اکنون زحمت کشیدند. نباید گذشته را فراموش کرد از زمانی که خود من در تیم بودم تا هم‌اکنون همه تلاش کردند که سرانجام باعث شد نفت چنین نتایجی بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نفت باید در تیم‌ملی سه چهار بازیکن داشته باشد، گفت: به سرمربی تیم‌ملی توصیه می‌کنم که نگاهی هم به نفت داشته باشد تیمی که می‌تواند در این جایگاه قرار بگیرد حتما بازیکنان خوبی داشته است. بازیکنانی از جمله علیرضا بیرانوند، علی عزتی، رضا نوروزی و ووریا غفوری که البته چند بازیکن دیگر هم هستند که شایستگی حضور در تیم‌ملی را دارند اما این افراد شایستگی‌شان بیشتر است.

فریادشیران در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر جریمه ۱۰ میلیون ریالی او به علت مصاحبه علیه مسئولان باشگاه پاس عنوان کرد: من به آقای حسن‌زاده و همکارانش احترام می‌گذارم. صحبتی که در مورد تیم پاس کردم کارشناسی‌شده بود. به عنوان یک کارشناس خبرنگاری به من زنگ زد و در این‌باره سوال پرسید همانطور که خیلی از افراد دیگر هم در این‌باره صحبت کردند. درست نیست این را بگویم اما در آن زمان تمام وقت خود را گذاشتم تا جلوی انتقال نفت را بگیرم حالا جالب است که اهالی تبانی می‌آیند و از من شکایت می‌کنند پس باید از افراد دیگر هم شکایت کنند. حتما آقای رمضانی می‌خواهد از روزنامه‌ها و تمامی افرادی که در این‌باره صحبت کرده‌اند هم شکایت کند. از روی دلسوزی حرف زدم. مگر در زمان علی‌آبادی که فوتبال تهران را نابود کرد چه اقداماتی صورت گرفت؟ با انتقال پاس به شهرستان با تاریخ فوتبال بازی کردند هم‌اکنون هم اعضای تبانی در این باشگاه مسئولیت دارند. خوشحالم که این افراد از من شکایت کردند. رفتن تیم‌هایی چون پاس به شهرستان ظلم به جوانان جنوب شهر تهران بوده است. فرزندانی که پدرشان تاجر هستند که فوتبالیست نمی‌شوند. پاس حق افرادی بود که در جنوب تهران فعالیت می‌کردند. اگر دادگاهی وجود داشته باشد کسانی که باعث این انتقال شدند حداقل به ۳۰ سال زندان محکوم می‌شوند.

وی افزود: آقای نژادفلاح در مصاحبه‌ای گفته که فوتبال تهران مرده است؛ اما من می‌گویم فوتبال تهران را کشتند. تبعات این موضوع هم باعث شد تا کی‌روش به دنبال بازیکنان دورگه برود. کسی که در کمیته انضباطی هم این شیطنت را کرده است، جای تعجب است هنوز این خبر روی سایت فدراسیون نرفته اما یکسری خبرچین‌ها باعث شدند تا این موضوع به بیرون درز پیدا کند. کمیته انضباطی یکبار از من دعوت کرد اما من فرصت پیدا نکردم که در جلسه حاضر شوم و بار دیگر با من تماس نگرفتند. من به آقای حسن‌زاده و اعضای کمیته استیناف احترام می‌گذارم، نمی‌خواستم که در جلسه حاضر شوم و از خود دفاع کنم. تا زنده هستم مقابل آدم‌های فاسد که پلشتی را به فوتبال آورده‌اند، خواهم ایستاد با آنهایی که به خاطر موقعیت شخصی خود فساد می‌کنند مبارزه می‌کنم. شخص آقای رمضانی را همه می‌شناسند مگر من بودم که شش ماه محروم شدم؟ توسط اراذل و اوباش تهدید به مرگ شدم، اینکه افراد تبانی‌کار از من شکایت می‌کنند توهین‌آمیز است و درست هم نبود که این موضوع رسانه‌ای شود. حکم اعدام مرا می‌خواهند بدهند؟! اگر جرات دارند بیایند و مرا فوت کنند. با تمام این مسائل امیدوارم روزی پاس به تهران برگردد و این مسائل برطرف شود حتی مردم همدان هم در نظرسنجی‌ای ۸۰ درصد اعلام کرده بودند که پاس به تهران برگردد و بودجه این تیم به الوند همدان اختصاص یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *