شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

قلعه‌نویی:هرپنج تیم شانس قهرمانی دارند

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 343160
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است، هر پنج تیم بالای جدول رده بندی، شانس قهرمانی در لیگ برتر امسال را دارند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، «امیر قلعه نویی» یکشنبه شب پس از برتری تیمش برابر سایپای البرز و تداوم صدرنشینی در نشست مطبوعاتی این دیدار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم بعد از چند بازی به خصوص شکست مقابل تیم مس کرمان در جام حذفی بازی خوبی انجام داده و پیروز از میدان بیرون آمدیم.

وی، سرعت دیدار تیمش برابر سایپای البرز را بالا خواند و افزود: سرعت بازی خوب بود و ما با تغییراتی که در نیمه دوم دادیم، نبض بازی را در دست گرفته و توانستیم دو گل به تیم تاکتیکی سایپا بزنیم.

قلعه نویی، تیم سایپای البرز را یکی از تاکتیکی ترین تیم های لیگ برتر نامید و تصریح کرد: این تیم پس از دریافت گل نخست، لایه های دفاعی خوبی برابر تیم ما ایجاد کرده بود اما با سرعت دادن به بازی فضاهای لازم را گرفتیم و گل دوم را به این تیم زدیم.

وی در ادامه از اندک هواداران این تیم تشکر کرد و افزود: از این هواداران تشکر می کنم. این تعداد هوادار در این سرما به اندازه یکصد هزار نفر ارزش دارد و همین مقدار که آمدند برای ما کافی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه به اردوی پنج روزه و تدارکاتی این تیم در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: بعد از سپری کردن چند بازی سخت، یک اردوی تدارکاتی در کیش برپا خواهیم کرد و در آنجا امیدواریم بازیکنان مصدوم به ما رسیده و در ادامه لیگ برتر فوتبال و جام باشگاه های آسیا از آنان در ترکیب تیم استفاده کنیم و مشکل نداشتن بازیکن ما نیز حل شود.

وی در ادامه به آرش برهانی به دلیل به ثمر رساندن صدمین گل خود تبریک گفت و تصریح کرد: امروز یکی از روزهای خوب آرش برهانی بود. او یک گل زد و یک پاس گل داد و درخشش خوبی داشت اما معتقدم با روزهای اوج خود هنوز فاصله دارد که در اردوی کیش امیدوارم به حد نهایی خود نزدیک تر شود.

قلعه نویی در باره اظهارات مدیریت جدید باشگاه ملوان بندرانزلی نیز گفت: صحبت های این مدیر صحت ندارد، همه بودند و می دانند در هتل چه اتفاقاتی افتاد. البته برای این فوتبال و این افرادی که سابقه ای در آن ندارند و به یک باره به عنوان مدیر انتخاب می شوند، باید تاسف خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *