سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۶
۹

رای‎گیری برای شیار۱۴۳ تعطیل شد! +عکس

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 342631
حاشیه‌های نظرسنجی درباره انتخاب فیلم مردمی جشنواره فجر امسال، شب گذشته و با تعطیلی رای گیری در برخی سینماهای اکران کننده فیلم «شیار ۱۴۳» وارد فاز جدیدی شده است.
رای‎گیری برای شیار۱۴۳ تعطیل شد! +عکس
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، در حالی که در روزهای ابتدایی برگزاری جشنواره فجر برخی جریانات رسانه ای و بولتن جشنواره، پیش از شمارش صندوق های آراء مردمی، در اقدامی عجیب اعلام کردند فیلم «قصه ها» ساخته رخشان بنی اعتماد، در صدر آراء مردمی قرار دارد، رونمایی از «شیار ۱۴۳» در روز پنجم جشنواره، با اختلاف قابل توجهی، این فیلم را در صدر آراء مردمی قرار داده است.


با این حال برخی اخبار از سینماهای اکران کننده این فیلم حاکی از آن است که پس از دو روز، برخی از سینماهای اکران کننده «شیار ۱۴۳» به دلایلی نامعلوم از برگزاری نظرسنجی برای این فیلم امتناع کرده اند.

این اقدامات به همراه برخی حاشیه‎ سازی‎های مسئولین برگزاری نظرسنجی شائبه‎هایی را درباره صحت و سقم فرآیند انتخاب فیلم مردمی جشنواره امسال به وجود آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بزرگترین شائبه حضور جنتی در وزارت فرهنگ و ارشاده!!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سینما افتاده دست روشن فکرها دیگه مردم هم به زور باید روشن فکر باشن. جشنواره فجر زمان احمدی نژادش اون بود الان که دیگه انتظاری ازش نیست با اینهمه هنرمند ارزشی!!!!
مائده
حالا این حرف ها رو بی خیال...
برگزار رو چرا با "ذ" نوشتن ؟!!!!!!!!!!!!
دولت تدبیر و امید و انصاف!!!
حسین
نظر سنجی اصلی جهت فیلمهای ارزشی توسط مردم فهیم و قدردان در زمان اکران و در میزان فروش بلیط انجام می شود .
عاقلان دانند!
دیکتاتوری یعنی همین
Iran, Islamic Republic of
غلط املایی هم داره!!
برگزار درستشه!!
علي
با سلام اينها نميخواد برا شيار و مردم تعيين تكليف كنند برن كمي سوادشونو برگذار؟؟؟ كنن.
مجيد جان برگزار نه برگذار!