کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴۰۰ میلیون تومان از بودجه دیپلماسی عمومی کشور در جیب نشریه اصلاح طلب!

18 بهمن 1392 ساعت 12:54

۴ میلیارد ريال از بودجه دیپلماسی عمومی کشور به یک رسانه اصلاح طلب تعلق گرفت!


به گزارش جهان، در روزهای گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات با درخواست مدیر مسؤول هفته نامه «آسمان» که به سردبیری محمد قوچانی، روزنامه نگار اصلاح طلب و از محکومان قضایی فتنه ۸۸ منتشر می شود، برای تغییر مجوز این نشریه به روزنامه موافقت شده است.

از سویی خبرنگار جهان مطلع شد، که از محل بودجه دیپلماسی عمومی، مبلغ چهار میلیارد ريال به این رسانه اصلاح طلب که به زودی با شکل و شمایل یک روزنامه منتشر می شود، پرداخت شده است.

این در حالی است که مواضع رسانه های اصلاح طلب در خصوص توافق هسته ای، رویکردی تسلیم‌گونه در برابر غرب را ترویج می دهد و هزینه کردن بودجه دولت برای چنین نشریاتی، ابهامات جدی درباره نظرات آشکار و پنهان مسؤولان دیپلماسی کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش جهان، هفته نامه آسمان در شماره پنجم بهمن ماه خود، با ذوق زدگی، تیتر بسیار بزرگ «پیروزی هسته ای» با پس زمینه قرمز رنگ را برای روی جلد خود انتخاب کرد. همچنین با برجسته کردن رقم ۵۵۰ میلیون دلاری قسط اول پرداخت شده ۱+۵ به ایران از محل دارایی های مسدود شده کشورمان که تقریبا معادل حدود نیمی از یارانه نقدی یک ماه مردم است، تلاش کرده این پیروزی را اثبات کند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000342/nf00342400-1.jpg

قوچانی در آخرین سرمقاله هفته نامه آسمان، مدعی شد که موسسه کیهان با هشدار صریح دفتر رئیس‌جمهور از تجدید چاپ این کتاب ـ که به زعم وی علیه هاشمی و روحانی است ـ خودداری کرده است! کتاب «راز قطعنامه»، نوشته کامران غضنفری چهل و هشتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «نیمه پنهان» است که توسط دفتر پژوهشهای موسسه کیهان، نخستین‌بار در سال ۹۱ بصورت پاورقی در روزنامه و سپس در اردیبهشت ۹۲ به صورت کتاب منتشر شد و در مدت کوتاهی با استقبال وسیع خوانندگان به هشتمین چاپ رسید.


کد مطلب: 342400

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/342400/۴۰۰-میلیون-تومان-بودجه-دیپلماسی-عمومی-کشور-جیب-نشریه-اصلاح-طلب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com