پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۳

انتقادات یک نماینده تهران از اظهارات روحانی

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 342102
دکتر حسین طلا، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهور فضای نقادی و نقدپردازی را به عنوان یکی از برجسته‌ترین خصوصیت‌های دولت تدبیر و امید می‌داند، بیان عبارتی همچون کم‌سواد برای منتقدان زیبنده‌ نیست.
به گزارش جهان، دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره کم سواد خواندن منتقدان توافق‌نامه ژنو توسط رئیس‌جمهور، اظهار داشت: اگر رئیس‌جمهور فضای نقادی و نقدپردازی را به عنوان یکی از برجسته‌ترین خصوصیت‌های دولت تدبیر و امید می‌دانند بیان عبارتی همچون کم سواد برای منتقدان زیبنده‌ نیست.

وی ادامه داد: جامعه هوشمند ما نوع ادبیات برگزیدگان خود را رصد می‌کند. ما از ریاست جمهوری کشورمان انتظار ادبیاتی فاخر داریم.

طلا گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور انتظار شما برای دفاع از توافق با ژنو که هیچ کس حتی نمایندگان مردم در مجلس جزئیات دقیق آن را نمی‌دانند انتظار به جایی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این فضای سکوت و خلاء خبری بر سر توافق ژنو از یک سو و اظهارنظرهای مقامات غربی در خصوص برچیده شدن سانتریفیوژهای ایران و مذاکرات آینده بر سر موشک‌های بالستیک که از عناصر دفاعی کشور است، از سوی دیگر اندیشمندان کشور را شدیداً نگران کرده است و البته هر کس این نگرانی را مطرح می‌کند به کم‌سوادی متهم می‌شود. این ادبیات شما موجب شده که حتی شبکه BBC‌ که دشمنی‌اش با مردم ایران بر هیچ کس پوشیده نیست از این سخنان سوء‌استفاده کرده و لحن شما را به یارکشی دولت علیه دیگران تفسیر به رأی کند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور، اندیشمندان جامعه نگرانند آنچه که در گذشته برخی روشنفکران بر سر کشور آورده‌اند و امروز مبنای قضاوت ما از گذشتگان گردیده اتفاقات امروز مبنای قضاوت آیندگان از ما شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *