يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱

درخواست نائب‌رئیس مجلس از مردم

ابوترابی‌فرد: مردم مصرف گاز و برق را به حداقل کاهش دهند
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 341932
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بروز بحران در مناطق برف‌گیر شمال کشور و قطعی گاز و برق در برخی مناطق، از مردم خواست تا مصرف گاز و برق را به حداقل ممکن کاهش دهند و امکان استفاده از آن را برای مردم سایر نقاط کشور فراهم کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: نمایندگان استان‌های گیلان، مازندران و برخی استان‌هایی که با بارش‌های نعمت‌های آسمانی و بارش شدید برف روبه‌رو بودند، متذکر شدند که بارش برف در برخی نقاط مسکونی استان گیلان به نزدیک دو متر رسیده و در مازندران هم بارش شدید برف به یک و نیم متر رسیده است.

وی افزود: خوشبختانه مسوولان محترم، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج و همه نهادها برای ارائه خدمت گام‌های بلندی برداشته‌اند اما هنوز روستاهای شمالی با مشکلات عبور و مرور مواجه هستند.

ابوترابی‌فرد از برگزاری جلسه ویژه‌ای با حضور وزیر کشور، نایب رییس مجلس و سایر مسوولان کشوری برای رسیدگی به این مشکلات خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شده باشد.

وی همچنین یادآور شد که رییس جمهور در جلسه‌ای به مسوولان مربوطه برای گشودن گره‌ها در این زمینه ماموریت داده است.

نایب رییس مجلس در ادامه از شهروندان ایرانی خواست مصرف گاز و برق را به حداقل ممکن برسانند و با مدیریت مصرف، امکان استفاده از این نعمت ارزشمند را در نقاط دیگر کشور که با سرمای شدید مواجه‌اند، فراهم کنند.

ابوترابی‌فرد در پایان گفت: مردم عزیز ما همانطور که در تمام حوادث همراهی لازم را داشتند، در این موضوع هم همکاری جدی کنند که شاهد مدیریت و کاهش مصرف گاز باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *