يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ساکت: دولت، بخش خصوصی در ورزش را رقیب خود نبیند

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 341816
مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان معتقد است بهترین راه برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه ورزش کمک دولت به بخش خصوصی در جهت مشارکت در امور است.
ساکت: دولت، بخش خصوصی در ورزش را رقیب خود نبیند
به گزارش جهان، محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، پیرامون صحبت های امیررضا خادم مبنی بر تسهیل روند کار برای حضور بیشتر بخش خصوصی در ورزش، اظهارکرد: معتقدم بهترین راه و بهترین همکاری برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه ورزش کمک دولت به بخش خصوصی در جهت مشارکت است؛ دولت، بخش خصوصی را به عنوان رقیب خود نبیند و اجازه دهد بخش خصوصی هر چه بهتر در ورزش کار خود را انجام دهد.

وی افزود: بعضا مشاهده شده به بخش خصوصی که در عرصه ورزشی باشگاه و تیم دارد، گفته می‌شود" این پول‌ها را که برای ورزش خرج می‌کنید از کجا آورده اید؟" همین نوع دیدگاه‌ها و صحبت‌ها مسلما کار را برای بخش خصوصی سخت می‌کند.

مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: نباید حضور بخش خصوصی در ورزش را زیر سوال برد و حتی باید برای بخش خصوصی تسهیلات مالیاتی قائل شد تا افراد بتوانند با فراغ خاطر بیشتری در ورزش سرمایه گذاری کنند.

ساکت همچنین پیرامون انتصاب محمد سلطان حسینی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این فرد از جمله اشخاص مجرب و با دانش به شمار می‌رود. به طور حتم دانش او می‌تواند برای ورزش استان مفید باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: مدیر کل جدید، ورزشگاه نقش جهان را از جمله اولویت‌های کاری خود قرار دهد. همچنین برای مشارکت بیشتر مردم و خیران برای ورزش استان تلاش کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان درباره کنگره شهید ورزشکار حسن غازی در اصفهان، تصریح‌کرد: این یادواره به خوبی برگزار شد. معتقدم شهدا بهترین الگو برای نسل جوان محسوب می‌شوند، چرا که در کنار علم و ورزش و عمل، خدا را فراموش نکردند و همواره در زندگی جوانمرد و ایثارگر بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *