سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

اظهارات استاندار قم درباره ديدار با صانعي

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 341700
ديدار دوستانه معاون اول رئيس جمهور و استاندار قم با آيت‌الله صانعي، یکی از جنجالی تریم موضوعات گریبانگیر دولت تدبیر و امید است که در اولین مصاحبه مطبوعاتی استاندار قم نیز به آن پرداخته شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحي منش عصر دوشنبه در اولين جلسه مطبوعاتي خود در پاسخ به اظهارات خبرنگاری كه ادعا داشت بعضي‌ها پس از اعلام نتيجه انتخابات خودشان را طرفدار حجت‌الاسلام روحاني معرفي كرده‌اند در حالي از كانديداي ديگري حمايت مي‌كردند گفت: در دوران صدر اسلام هم بعضي‌ها با پيامبر(ص) نبودند ولي وقتي موقع فتح و پيروزي مي‌رسيد با ايشان همراه مي‌شدند.

وي تاكيد كرد: وقتي صبح شنبه اعلام شد كه حجت‌الاسلام روحاني پيروز انتخابات رياست جمهوري شد هر كسي كه آمد گفت از اين به بعد با شمائيم كار خوبي كرده است.

ديدار دوستانه با صانعي

خبرنگار ديگري از استاندار قم پرسيده با توجه به اينكه جامعه مدرسين، آيت‌الله صانعي را از مرجعيت خلع كرده است، ديدار معاون اول رئيس جمهور و استاندار با وي با چه هدفي انجام شده است.

صالحي منش در پاسخ به اين سئوال اظهار كرد: در نظام جمهوري اسلامي با همه دغدغه‌هايي كه همگان نسبت به جامعه و مردم داريم همه از يك نظام و يك امام و تحت اشراف مقام معظم رهبري زندگي مي‌كنيم. روزي كه معاون اول رئيس جمهور با مراجع ديدار داشت تا ساعت ۱۷ خبري از ديدار با آقاي صانعي نبود.

آن طور كه استاندار قم گفت در ساعت ۱۷ تماسي با جهانگيري گرفته شد و با توجه به برگزاري مراسم سالگرد همسر آيت‌الله صانعي در همان شب‏، از وي خواسته شد با حضور در منزل آيت‌الله صانعي به وي تسليت بگويد.

وي گفت: جهانگيري زماني استاندار اصفهان بود و ارتباط تنگاتنگي با آقايان دارد. من در آنجا به وي گفتم در چنين شرايطي مصلحت نمي‌دانم اين ديدار انجام شود كه معاون اول رئيس جمهور گفت خودش مي‌خواهد براي عرض تسليت به منزل آيت‌الله صانعي برود.

استاندار قم به حضور جمعي از مردم عزادار در منزل صانعي اشاره كرد و افزود: اين ديدار فقط يك ديدار عاطفي و دوستانه براي عرض تسليت بوده است.

وي اضافه كرد: اين ديدار، ديدار دو دوست و رفيق با هم بود و جهت عاطفي داشته و ديدار مراجع و علما مطرح نبوده است.

استاندار قم در ادامه اين مصاحبه مطبوعاتي به سئوالات ساير خبرنگاران در موضوعات فرهنگي، اجتماعي، عمراني، ورزشي و... پاسخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای استاندار!! روی سر این مردم چیزی میبینی!!!!!!!!