يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

دیدار کری با لیونی و عریقات در مونیخ

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 341544
وزیر خارجه آمریکا، روز یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با مذاکره کنندگان ارشد رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگران فلسطین جداگانه دیدار کرد.
به گزارش جهاان، تسنیم به نقل از روزنامه «المصری الیوم» نوشت، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیداری جداگانه با «صائب عریقات» رئیس تیم مذاکره کننده فلسطینی و نیز «تزیپی لیونی» مسئول پرونده مذاکره با فلسطینی ها در کابینه رژیم صهیونیستی داشته است.

روزنامه اسرائیلی «جیروزالیم پست» نوشت، کری، روز یکشنبه، با هیئت اسرائیلی آخرین تحولات مذاکرات به اصطلاح صلح با فلسطینی ها را بحث و بررسی کرد. کری همچنین با هیئت فلسطینی درخصوص نحوه ادامه گفت وگوها با طرف اسرائیلی و جلوگیری از فروپاشی آن گفت وگو کرد.

جان کری، روز شنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با شماری از مقامات ارشد دیدار کرده بود.

وزارت خارجه آمریکا در صفحه شخصی خود در «توییتر» تصاویری از دیدارهای کری با «خالد العطیه» وزیر خارجه قطر، «احمد داوود اوغلو» وزیر خارجه ترکیه و نیز شماری رهبران مخالفان اوکراین منتشر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *