جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

زاکانی: «راه‌اندازی خانه احزاب» محور جلسه با وزیر کشور است

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 341462
عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره جلسه سه‌شنبه برخی احزاب با وزیر کشور گفت: در این جلسه درباره راه‌اندازی خانه احزاب و قانون احزاب صحبت خواهیم کرد.
زاکانی: «راه‌اندازی خانه احزاب» محور جلسه با وزیر کشور است
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، درباره جلسه برخی احزاب با وزیر کشور در روز سه‌شنبه اظهار داشت: در این جلسه درباره راه‌اندازی خانه احزاب و قانون احزاب صحبت خواهیم کرد.

رئیس کمیته احزاب مجلس تاکید کرد: افراد این جلسه، حزبی دعوت نشده‌اند و به عنوان نمایندگی طیفی از مجموعه‌ها در این جلسه حضور دارند.

*شش فعال حزبی دعوت شده به جلسه سه‌شنبه با وزیر

تاکنون محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان، علیرضا زاکانی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان و یدالله طاهرنژاد عضو سابق هیئت رئیسه خانه احزاب، ۶ فعال حزبی هستند که از حضور خود در این جلسه خبر داده‌اند.

* تاکید بر راه‌اندازی خانه احزاب

پیش از این یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، گفته بود: در این جلسه از موثرین و فعالان سابق خانه احزاب دعوت شده و محور اصلی بحث روز سه‌شنبه فعال‌سازی خانه احزاب خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *