سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

امضای۳۰ نماینده‌ پای نامه‌ استیضاح نعمت‌زاده

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 341211
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با امضای ۳۰ تن از نمایندگان شمال در مجلس خبر داد.
به گزارش جهان، محمد دامادی عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در گفت‌وگو با تسنیم از طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان شمال در مجلس خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با امضای ۳۰ تن از نمایندگان استان‌های شمالی کشور در دستورکار این نمایندگان مجلس قرار دارد.

وی در ادامه به مهم‌ترین بخش از طرح استیضاح نعمت‌زاده توسط نمایندگان شمال در مجلس اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ چندی پیش مجمع نمایندگان استان مازندران، طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط اعضای این مجمع مطرح شد که عمده‌ترین دلیل طرح این موضوع نیز استفاده نکردن از برنج ایرانی در یارانه کالایی خانوارها عنوان شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با انتقاد از بی توجهی وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمایت از تولید ملی در زمان تصدی پست وزارت، تأکید کرد: متأسفانه وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ای برای حمایت از تولید ملی ندارد که بر همین اساس مجامع نمایندگان استان‌های مازنداران، گیلان، گلستان و نیز برخی دیگر از نمایندگان خواستار استیضاح نعمت‌زاده شده‌اند.

دامادی خاطر نشان کرد: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با امضای ۳۰ تن از نمایندگان شمال در مجلس آماده ارائه به هیئت رئیسه پارلمان است، اما به وزیر صنعت مهلت داده شده که در یکی از نشست‌‌های صحن مجلس حضور یافته و در مورد استفاده نکردن از برنج ایرانی در سبد کالایی خانوارها به نمایندگان توضیح دهد؛ در صورتیکه توضیحات وی برای نمایندگان مردم در خانه ملت قانع‌کننده نباشد، طرح استیضاح تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منم امضا میکنم دوتا وزیر باید از این دولت بروند یکی وزیر علوم و دیگری وزیر صنعت
خريدار خودرو
اين وزير حامي مافيا....بايد هرچه زودتر استيضاح گردد