دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

قرار بود سرمربي نفت شوم

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 339952
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز از وجود تباني و دوپينگ در مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي کشور انتقاد کرد.
 به گزارش جهان، داود مهابادي، سرمربي جوان استقلال اهواز در گفت‌وگو با تسنيم ضمن بيان اين مطلب در خصوص برتري تيمش مقابل شهرداري ياسوج اظهار داشت: بازي خيلي سختي را پشت سر گذاشتيم اما خوشحالم که بازيکنانم از جان مايه گذاشتند و با وجود زمين نامناسب موفق شديم حريف را در خانه‌اش شکست دهيم و ۳ امتياز باارزش را بگيريم.

وي در خصوص شانس تيم استقلال اهواز براي راهيابي به ليگ برتر گفت: در وهله اول سعي داريم موقعيت استقلال اهواز را در جمع ۴، ۵ تيم بالاي جدول تثبيت کرده و پس از آن با نمايشي موفق نظير ديدار با شهرداري ياسوج شانس بزرگ صعود به ليگ برتر را پيدا کنيم. هنوز ۹ بازي ديگر تا پايان ليگ باقي‌مانده بنابراين مي‌توانيم با کسب نتايج خوب حتي به عنوان تيم اول از گروه‌مان به ليگ برتر صعود کنيم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز به تمجيد از تيم‌هاي پديده شانديز و صنعت نفت آبادان، تيم‌هاي هم‌گروه آبي‌پوشان اهوازي در ليگ دسته اول پرداخت و افزود: پديده و نفت آبادان تيم‌هاي خوبي هستند اما ما هم براي صعود خيلي نااميد نيستيم. بازي بعدي ما با پديده در اهواز خواهد بود. اگر در اين ديدار پيروز شويم فاصله امتيازي‌مان با اين تيم به عدد ۳ مي‌رسد در حالي که اگر بازي را واگذار کنيم کار براي‌مان سخت شده و فاصله‌مان با صدر جدول به ۹ امتياز مي‌رسد.

وي در مورد دوپينگ و تباني در ليگ دسته اول اظهار داشت: متاسفانه دوپينگ در مسابقات دسته اول به شکل وحشتناکي وجود دارد. جدا از اين فساد و تباني نيز در رقابت‌هاي دسته يک ديده مي‌شود و برخي از تيم‌ها از آن به عنوان ابزاري براي موفقيت استفاده مي‌کنند.

مهابادي ضمن تاکيد براينکه افرادي که در اين امور مشارکت مي‌کنند قطعاً سرمايه و رزق حلال نمي‌برند، انتظارات خود از مسئولان فدراسيون فوتبال را به اين صورت مطرح کرد: انتظار دارم کميته داوران در چينش داوران نظارت ويژه‌اي داشته باشد. وقتي آقاي بهروان از دوپينگ اطلاع داشته و آن را رسماً اعلام کرده است بايد با متخلفان شديداً برخورد کرده و به قولي آنها را نقره داغ کنند يا اگر نمي‌توانند دوپينگ را ريشه‌کن کنند حداقل آن را کمتر کنند.
سرمربي تيم استقلال اهواز از تمايلش براي حضور در جمع مربيان ليگ برتري ياد کرد و گفت: دلم براي مربيگري در ليگ برتر تنگ شده است. اتفاقاً پيش از شروع ليگ هم از سوي باشگاه نفت تهران پيشنهاد سرمربيگري اين تيم را داشتم اما چون در آن مقطع درگير بازي‌هاي پلي‌آف با مس سرچشمه بودم و مسولان نفت نيز درصدد اين بودند که هرچه زودتر تمرينات‌شان را براي ليگ شروع کنند قسمت نشد سرمربي نفت شوم و بعد از آن مسولان نفت با گل محمدي به توافق رسيدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *