يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

تا ۲ دقیقه قبل از فینال خواب بودم

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 339782
دارنده مدال نقره وزن ۸۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) گفت: تا ۲ دقیقه قبل از کشتی فینال خواب بودم.
به گزارش جهان، مهدی هدایی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دعوت نشدن خود به اردوی تیم ملی پس از نایب قهرمانی در جام یادگار امام (ره) اظهار داشت: فکر می‌کردم با وجود نایب قهرمانی به اردو دعوت شوم اما اکنون و در شرایط فعلی حرفی برای گفتن ندارم.

وی افزود: سطح مسابقات یادگار امام (ره) بسیار بالا بود و نفرات خوبی از قهرمانان جهان و مدال‌داران المپیک در این رقابت‌ها حضور داشتند. من نیز مقابل قهرمان اروپا پیروز شدم و در فینال هم با نفر سوم جهان کشتی گرفتم. مجارستان تیم بسیار قدرتمندی را عازم این مسابقات کرده بود و در وزن ۸۰ کیلوگرم هم نفرات خوبی شرکت کرده بودند. خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتم، هر چند که می‌توانستم در فینال کشتی بهتری بگیرم اما به هر شکل عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردم.

هدایی در خصوص حضور دیر هنگامش در فینال وزن ۸۰ کیلوگرم خاطرنشان کرد: مربیان خیلی دیر مرا صدا زدند و این برایم جای تعجب داشت. من تا ۲ دقیقه قبل فینال خواب بودم. باید زودتر روی تشک حاضر می‌شدم اما بند کفش‌هایم را روی تشک بستم و همین موضوع باعث شد که کشتی از دستم خارج شود و مقابل حریف مجارستانی خود ببازم.

دارنده مدال نقره مسابقات جام یادگار امام (ره) عنوان کرد: پیش از این شرایط وزنی من طوری بود که نه می‌توانستم در ۷۴ کیلوگرم کشتی بگیرم و نه در ۸۴ کیلو اما اکنون با اعلام اوزان جدید، وزن ۸۰ کیلوگرم وزن ایده‌آلی برای خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *