شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

خطر سلفی‌ها و تکفیری‌ها جدی است

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب: 339735
رئیس دانشکده فرق و مذاهب اسلامی قم گفت: خطر سلفی ها و تکفیری ها بسیار جدی است و هدف امریکا افروختن آتش جنگ بین شیعه و سنی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی فرمانیان ظهر شنبه در جلسه سیاسی اصحاب بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خطر سلفی ها و تکفیری ها بسیار جدی است.

وی با اشاره به اینکه شیعیان باید مراقب رفتار ها و عملی که انجام می دهند باشند، تصریح کرد: چنانچه شیعیان رفتاری غیر اصولی داشته باشند باعث سوء استفاده دشمنان خواهد شد.

فرمائیان اذعان داشت: جریان های تکفیری و سلفی جریانات ساخته شده غرب و عربستان بوده و این جریانات انحرافی با اسلام و اعتقادات اهل سنت ارتباطی ندارد.

اتفاقات سوریه حاصل کار شکنی های جهان غرب است

وی ادامه داد: اتفاقاتی که امروزه بر سر مردم بی گناه سوریه می افتد حاصل کار شکنی های جهان غرب با همکاری برخی کشور های عربی منطقه است.

فرمانیان بیان داشت: هدف امریکا و عربستان افروختن آتش جنگ بین شیعه و سنی است و از این طرق بین مسلمانان اختلاف فرقه ای راه می اندازند.

رئیس دانشکده فرق و مذاهب قم اذعان داشت: تبلیغات تاثیرات فراوانی بین جامعه اهل سنت دارد، عنوان کرد: وهابی ها شبکه های متعددی را کرایه و تبلیغات سوئی را علیه شیعه آغاز کرده اند.

وی اذعان داشت: وهابی ها به جای این که به خود بیایند، متاسفانه فضا را از دعوای مسلمان با وهابی به سمت دعوای شیعه و سنی می برند و خود را به عنوان مدافعان اهل سنت معرفی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *