کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشارسند استقبال‌خودجوش از رئیس‌جمهور دراهواز!

5 بهمن 1392 ساعت 14:51

پس از انتشار تصاویری از حضور سربازان و دانش آموزان در استقبال از دکتر روحانی در سفر استانی وی به خوزستان، سندی جدید، خودجوش بودن بخشی از این استقبال را زیر سؤال برد.


به گزارش جهان، پیش از برگزاری این سفر، محمدرضا صادق در نشستی با دانشجویان دانشکده خبر، درباره تفاوت‌های سفر استانی روحانی با سفرهای دولت قبل و ویژگی‌های سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان، گفته بود که استقبال مردمی در این سفر نخواهیم داشت. وی تاکید کرده بود که این سفرها به آن شکل تبلیغاتی که انجام می‌شد، مورد نظر دولت نیست؛ چرا که بحث حفظ کرامت مردم و توجه به این‌که دولت در خدمت مردم است مورد توجه است.

با این حال پس از حضور رئیس جمهور در اهواز یکی از روزنامه های اصلاح طلب، با شادی زاید الوصفی از تیتر «استقبال خودجوش یعنی این!» استفاده کرد. استقبالی که بخشی از خودجوش بودن آن پس از انتشار تصاویری از حضور سربازان و دانش آموزان در استقبال از دکتر روحانی در رسانه ها، اکنون با انتشار سندی نیز زیر سؤال رفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000339/nf00339658-2.jpg

در نامه ای که سایت فرهنگ نیوز تصویر آن را منتشر کرده است، نشان می دهد که قبل از سفر رئیس جمهور به خوزستان جلسه ای برای استقبال از وی برگزار شده و طبق دستور مهندس فدعمي فرماندار اهواز، سازمان ها و نهاد ها موظف شده اند، نسبت به اعزام پرسنل خود به مصلای اهواز و استقرار آنان تا قبل از ساعت ۸ صبح اقدام نمایند!


کد مطلب: 339658

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/339658/انتشارسند-استقبال-خودجوش-رئیس-جمهور-دراهواز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com