چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

حیدری برای «کورتانیدزه» کری خواند

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 339650
نایب رییس فدراسیون کشتی کشورمان در واکنش به کشتی گرفتن رییس فدراسیون گرجستان در جام جهان پهلوان تختی که در المپیک آتن مقابل وی تن به شکست داد، گفت: اگر می تواند کشتی بگیرد.
حیدری برای «کورتانیدزه» کری خواند
به گزارش جهان، علیرضا حیدری برنده ۶ مدال رنگارنگ جهان و المپیک در گفت وگو با ایرنا افزود: به نظر من اگر کورتانیدزه کشتی نگیرد، بهتر است.

این کشتی گیر گرجستانی در المپیک آتلانتا مغلوب رسول خادم شد، سه بار حیدری را شکست داد و بالاخره در المپیک آتن مقابل حیدری شکست را پذیرفت.

نایب ریییس فدراسیون کشتی ایران در مورد جام یادگار امام (ره) نیز گفت: برای برگزاری این رقابتها، استانداردهای بین المللی را تا حدودی رعایت کردیم .

حیدری با اشاره به سطح خوب رقابت ها افزود: تیم های خوبی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند و مسابقات از لحاظ فنی در سطح بالایی بود.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری رقابت ها تصور نمی کردیم سالن مسابقات آماده شود، اما با کمک برخی افراد دلسوز سالن ورزشی شهدای هفتم تیر به شکل زیبایی آماده شد.

حیدری در ادامه ابراز امیدوراری کرد که رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی با شرایط مناسب تر برگزار شود.

وی در خصوص بدهی های فدراسیون کشتی گفت: بدهی ها به قوت خود باقی است و ما شرمنده کسانی هستیم که از گذشته به فدراسیون خدمات دادند ولی پولی دریافت نکردند.

حیدری افزود: درحال حاضر شرایط برای ما مهیا نیست تا بدهی ها را بپردازیم؛ ولی از این پس سعی می کنیم برنامه های فدراسیون را بدون باقی گذاشتن بدهی به پیش ببریم .

سی و چهارمین دوره مسابقه های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران و با حضور تیم های خارجی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *