چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

استقلال دو بازی مهم با ذوب‌آهن دارد

رحمتی هنوز هم انگیزه دارد
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 338789
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما دو بازی پشت سر هم و متفاوت با ذوب‌آهن داریم اما در هیچ یک نباید بد ظاهر شویم زیرا اگر در اولی شکست بخوریم، جام حذفی را از دست می‌دهیم و اگر در دیگری شکست بخوریم، صدرنشینی ما به خطر می‌افتد بنابراین به دو بازی با ذوب‌آهن نگاه ویژه‌ای داریم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجید صالح عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات جام حذفی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من از ذوب‌آهن خاطرات خوبی دارم و از حضور در اصفهان خوشحال هستم، اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم امروز در آخرین تمرین تیم حضور پیدا کرد زیرا می‌خواست که بر کار بازیکنان تیم نظارت جدی داشته باشد. حق هر مربی است که آخرین تمرین تیم پیش از یک بازی را زیر نظر داشته باشد بنابراین من در کنفرانس خبری حضور پیدا کردم.

وی افزود: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که فرصت کافی نداشتیم و همه می‌دانند که در فاصله چند روز نمی‌توان کار فنی کرد. ما در این تمرین به دنبال ریکاوری و تطابق دادن بازیکنان با شرایط اصفهان بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازیکنان مصدوم به زودی به استقلال اضافه می‌شوند، گفت: کبه و جمشیدیان به زودی به ما اضافه می‌شوند اما مهدی نظری به دلیل مصدومیت همراه تیم نیست اما با این حال بهبود شرایط اولادی، غلام‌نژاد و بازیکن برزیلی ما کار را به سمتی برده که نیمکتمان مثل دیدار با سایپا و راه‌آهن خالی نباشد و حداقل با ترکیب کاملی در این بازی به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به مشکلات تیمش در فصل جاری تصریح کرد: تیم ما مشکلات بسیاری داشته و در نیم‌فصل چند بازیکن خود را از دست دادیم و منتظری و نکونام دیگر در کنار ما نیستند اما با این حال استقلال تیم بزرگی بوده و بازیکنان استقلال شرایط تیم را درک می‌کنند.

صالح با بیان اینکه نتایج اخیر استقلال به دلیل بزرگی مجموعه استقلال بوده گفت: جام حذفی نیز برای ما به اندازه لیگ برتر اهمیت دارد و ما تلاش می‌کنیم تا انرژی بازیکنان خود را مدیریت کنیم زیرا در رقابت‌های آسیایی باید هر ۵ روز یک بازی انجام داده و تلاش می‌کنیم که با قدرت به رقابت بپردازیم.

وی با اشاره به شرایط مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال ادامه داد: تمرینات وی به صورت اختصاصی زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های ما طی می‌شود و مطمئن هستیم که او هم‌اکنون با انگیزه بسیاری بوده و با رقبای خود رقابت می‌کند.

مربی تیم استقلال تهران با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در تیم ملی، از انگیزه رحمتی برای کار کردن در استقلال کم نکرده، بیان داشت: ما باید شرایط گذشته را فراموش کرده و برای رشد تیم ملی، بهترین‌ها را راهی تیم ملی کنیم و با نگاه حرفه‌ای به مسائل، باید تلاش کنیم که فضای خوبی بر تیم ملی حاکم شود.

وی افزود: از کی‌روش گرفته تا بازیکنان و همه، باید به این مسئله به صورت حرفه‌ای نگاه کنند زیرا اگرچه چند بازیکن برای حضور در تیم ملی بین مربیان مختلف مشترک هستند اما در کنار آنها، بازیکنانی که در لیگ می‌درخشند، به تیم ملی دعوت می‌شوند.

صالح با اشاره به فرصت اندک استقلال برای بهبود شرایط تیم گفت: ما تلاش کردیم که در این فرصت از نظر روانی بر بازیکنان کار کنیم و از نظر جسمی نیز بازیکنان را ریکاوری کنیم و به آنها بفهمانیم که فضای بیرون با مسابقات لیگ برتر متفاوت است زیرا ممکن است بازی به پنالتی کشیده شود و دو تیم بدون شک به این مسئله نیز فکر می‌کنند.

وی گفت: دیدار با استقلال یک فینال به شمار می‌رود و باید یک برنده داشته باشد. ما با تغییراتی که داده‌ایم، تلاش می‌کنیم که نتیجه بگیریم هرچند که به نظر من ذوب‌آهن تیم خوبی است و جایگاه کنونی در شأن آن نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: من از ذوب‌آهن شناخت بسیاری دارم و مطمئن هستم که خیلی از باخت‌های ذوب‌آهن، حق این تیم نبوده وجایگاه آن باید بالاتر از آن باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما دو بازی پشت سر هم که متفاوت هستند با ذوب‌آهن داریم اما در هیچ یک نباید بد ظاهر شویم زیرا اگر در اولی شکست بخوریم، جام حذفی را از دست می‌دهیم و اگر در دیگری شکست بخوریم، صدرنشینی ما به خطر می‌افتد بنابراین به دو بازی ذوب‌آهن نگاه ویژه‌ای داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *