پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

شهرآورد مشهدی‌ها هم با تساوی پايان يافت

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 338353
شهر آورد دو تيم ليگ يكي فوتبال مشهد عصر امروز با نتيجه تساوي يك بر يك پايان يافت تا امتياز بازي بين تيم هاي پديده و سياه جامگان تقسيم شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شهر آورد تيم هاي ليگ يكي فوتبال مشهد كه عصر امروز برگزار شد با نتيجه تساوي ۱-۱ به پايان رسيد تا تيم هاي پديده و سياه جامگان امتياز اين بازي را بين يكديگر تقسيم كرده باشند.

هر دو تيم مشهدي از ابتداي بازي به قصد برتري بر حريف پا به ميدان گذاشتند اما اين تيم پديده بود كه گل اول مسابقه را وارد دروازه حريف كرد.

شاگردان محمد رضا مهاجي پس از دريافت گل سعي كردند تا با ارائه يك بازي هجومي گل خورده را جبران كنند تا بازنده شهر آورد مشهدي ها نباشد كه سر انجام تلاش بازيكنان سياه جامه مشهد در دقايق انتهايي بازي در نيمه دوم نتيجه داد تا در نهايت اين مسابقه بانتيجه ۱-۱ پايان يابد.

تيم فوتبال پديده مشهد با كسب اين امتياز همچنان به عنوان تيم صدر نشين گروه الف ليگ دسته يك فوتبال كشور به كارش ادامه خواهد داد و سياه جامگان نيز كه پيش از اين از ۱۴ مسابقه برگزار شده اش ۲۱ امتياز كسب كرده بود با امتياز به دست آمده از اين مسابقه با ۲۲ امتياز در جايگاه سوم گروه الف ليگ دسته يك كشور جاي گرفت.

مسابقه تيم هاي پديده و سياه جامگان مشهد عصر امروز در مجموعه ورزشي ثامن الائمه مشهد برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *