شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

رونالدو:به خاطر‌اشک های مادرم‌گریه‌کردم

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 337507
کریستیانو رونالدو بعد از اینکه برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان جایزه توپ طلا را دریافت کرد، گفت این بار بیشتر از دفعه قبل احساساتی شده و پس از دیدن گریه مادرش، اشک از چشمانش سرازیر شده است.
به گزارش رویترز، وی که در سال ۲۰۰۸ نیز به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان انتخاب شده بود، دوشنبه شب در مراسم معرفی بهترین های سال در رقابتی نزدیک با لیونل مسی و فرانک ریبری، یکبار دیگر جایزه توپ طلای فیفا را دریافت کرد اما به قدری احساساتی شده بود که اشک از چشمانش سرازیر شد و نتوانست صحبت کند.

رونالدو بعد از این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران، خود را مستحق این جایزه دانست و گفت: اگر این جایزه را می گیرم حتما شایستگی آن را داشته ام. مسی و رونالدو هم سزاوار این عنوان بودند، اما من انتخاب شدم. واقعا خوشحالم و این توپ طلا را با باشگاه رئال مادرید تقسیم می کنم.

وی در مورد دلیل اشک ریختن هنگام دریافت جایزه نیز افزود: مادرم را دیدم که گریه می کرد. سعی کردم خودم را کنترل کنم ولی من هم به گریه افتادم. این بار بیشتر از دفعه قبل احساساتی شدم چون در مقابل مادر و فرزندم قرار داشتم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *